Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صابر رحیمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری های لازم برای دیدار با رییس فدراسیون فوتبال در حال انجام است و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ داده و نماینده فوتبال استان از بلاتکلیفی خارج شود.

وی افزود: آقای بازوند استاندار کرمانشاه نیز از مدت ها قبل به صورت جدی پیگیر وضعیت تیم راهیان و بازگشت این تیم به لیگ آزادگان بوده و مرتب وضعیت نماینده استان را رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه نیز در دیدار با رییس فدراسیون حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به صورت جدی موضوع بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نتیجه لازم حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اشاره به دغدغه مندی آقای بازوند برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول، ادامه داد: طی یکی دو روز آینده مجددا با ایشان صحبت و تلاش می کنیم زمانی را برای سفر به تهران و دیدار با رییس فدراسیون فوتبال مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته های گذشته قرار بود دیدار استاندار کرمانشاه و خادم رییس فدراسیون فوتبال انجام شود، یادآور شد: این دیدار به خاطر بازی های تیم ملی فوتبال در زیرگروه مقدماتی جام جهانی و سفر تیم کشورمان به بحرین به تعویق افتاد.

رحیمی تصریح کرد: بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول کادر ساده ای نیست ولی عزم استان به مدیریت استاندار جزم است که حتما این کار انجام و فوتبال کرمانشاه به حق خود که داشتن تیمی در رقابت های لیگ آزادگان است، برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: قطعا حضور تیمی از استان در مسابقات لیگ دسته اول منافع بسیاری برای ورزش استان به همراه خواهد داشت و ما نیز همه توان خود را به کار بسته ایم که به یاری خداوند این مهم محقق شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم با توجه به زمان نه چندان زیادی که برای آغاز فصل جدید لیگ دسته اول باقی مانده است تکلیف تیم راهیان هرچه سریعتر مشخص و حضور آنها در این مسابقات قطعی شود.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

برچسب‌ها فوتبال استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند فوتبال استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه رییس فدراسیون لیگ دسته اول بازگشت دوباره راهیان به لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران