Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:47:52 GMT

پرداخت زکات واجب در قزوین ۲۶۶ درصد رشد یافته است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۶۸۰۵

پرداخت زکات واجب در قزوین ۲۶۶ درصد رشد یافته است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام باب اله شهسواری روز یکشنبه در نشست مسوولان زکات کمیته امداد استان قزوین و روحانیون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طی سه ماهه نخست  امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از این میزان بیش از ۷۵۰ میلیون تومان زکات واجب بوده است.

این مسوول افزود: در پرداخت زکات مستحبی نیز رشد ۱۲۰ درصدی را شاهد بوده ایم، چراکه زکات مستحبی یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان در سال جاری رسیده است.

شهسواری اضافه کرد: تجربه فعالیت در حوزه زکات نشان می دهد اگر بعضی از کشاورزان زکات خود را پرداخت نکرده اند ناشی از کوتاهی دست اندرکاران حوزه زکات است، چراکه مردم ما دارای زمینه لازم برای پذیرش دستورات الهی که زکات هم یکی از آنها است هستند و در واقع هرگاه احکام را برای مردم تشریح کرده ایم، به آن عمل شده است.

وی اظهار داشت: امروز کشاورزان با وجود سختی ها و تنگناهای مختلف در حوزه تولید محصولات کشاورزی، بازهم در زمان برداشت محصول زکات شان را پرداخت می کنند و حتی افرادی را داریم که در کنار پرداخت زکات واجب، در زکات مستحبی نیز پای کار هستند.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: علیرغم خشکسالی تلاش می کنیم از ظرفیت های بالقوه زکات استفاده کنیم تا خدمت شایسته ای را به نیازمندان ارایه کنیم.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کشاورزی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کشاورزی کمیته امداد امام خمینی مددجوی کمیته امداد کشاورزی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین محرومیت کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز