Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان، چند نفر از مسئولان استان از جمله معاون دادستان کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، متخصصان و کارشناسان با حضور در مرکز سلامت روان کرمان از این مرکز بازدید کردند.

 صادق زاده در این بازدید ضمن تشریح وضعیت بیماران مستقر در این مرکز و اقدامات گسترده انجام شده به منظور ساماندهی و ارائه خدمات تخصصی به این قشر از مددجویان گفت: نگهداری و ارائه خدمت به این گونه از بیماران، نیازمند امکانات و صرف هزینه‌هایی بیش از حد معمول نسبت به سایر بیماری‌ها و مراکز است؛ چرا که وضعیت خاص این نوع بیماران می‌طلبد که خدمات ویژه و گسترده تری را به آن‌ها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: اغلب خانواده‌ها از عهده ایجاد شرایط مناسب برای طی روند درمانی این بیماران ناتوان هستند و به همین دلیل بار عظیم این مشکل بر شانه‌های بهزیستی و مراکز تحت نظارت این مجموعه بسیار سنگینی می‌کند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: ظرفیت پذیرش و تنگنا‌های اعتباری برای ارائه خدمات تخصصی و موثر به این بیماران بسیار محدود و ناکافی است و این در حالی است که به دلیل شرایط جامعه، تعداد بیماران اعصاب و روان چند برابر گذشته است و ورودی بیماران به مراکز نگهداری روندی افزایشی دارد، به همین دلیل باید ظرفیت‌های جدیدی را برای نگهداری از این بیماران ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه الزامات قضایی برای پذیرش بیمار در این مراکز نیز فشار مضاعفی را برای بهزیستی و مراکز بیان شده ایجاد می‌کند، بیان داشت: توجه مقام قضایی به این تنگنا‌ها، قطعا کمک ارزشمندی برای ارائه خدمات به هنگام و مناسب برای بیماران و کادر تخصصی خواهد بود.

صادق زاده  با بیان اینکه با تلاش ها و هزینه‌های انجام شده مجموعه‌ای متروکه در هوتک تجهیز و آماده پذیرش بیش از ۲۰۰ بیمار است، افزود: تقاضای ما از مسئولان استان این است که با پا در میانی و ریش سفیدی مشکلات موجود بر سر راه شروع به کار پذیرشگاه بیماران  اعصاب و روان  هوتک را برطرف کنند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی استان مقام قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد

مهدوی فرد با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه گفت: در حال حاضر ٢٣ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان وجود دارد و ٤٢ شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها زینت بخش این مراکز علمی می‌باشند.

محمود مهدوی فرد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: حضور شهدای گمنام تاثیر مهمی در ایجاد فضای معنوی و ایثار و شهادت در جامعه دارد.

او گفت: هم اکنون در سطح ٢٥ شهرستان استان کرمان ١٤٥ یادمان و حرم شهدای گمنام وجود دارد و تعداد شهدای گمنام تدفین شده ٣٢٢ مورد می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: هم اکنون ٢٣ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان وجود دارد و ٤٢ شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها زینت بخش این مراکز علمی می‌باشند.

مهدوی فرد اعلام کرد: در سطح روستا‌های استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و مزار ٢١ شهید گمنام زینت بخش روستا‌های استان کرمان است.

او گفت: در سطح مراکز نظامی و انتظامی استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ١٨ شهید گمنام در این مراکز خاکسپاری شده اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اهمیت آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران ٨ سال دفاع مقدس افزود: در سطح شهر‌های استان ٩٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ٢٤١ شهید گمنام زینت بخش شهر‌های استان کرمان می‌باشند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد