Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از بودجه امسال به طرح‌های کوچک و متوسط اشتغالزا و مشاغل خرد و خانگی در استان پرداخت می‌شود.

همتی در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان افزود: این تسهیلات از محل منابع دولتی طبق دستورالعمل ابلاغی به بخش‌های کشاورزی، گردشگری، مسکن، حمل و نقل و صنعت و معدن تعیین شده است و دستگاه‌های مسوول درهرمزگان، باید برنامه‌های استان را به کمیته کشوری در این خصوص ارائه کنند تا مصوب و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

اشتغالزایی بیش از ۳ هزار نفر در کمیته امداد هرمزگان

او گفت: افرادی که طرح و برنامه اشتغالزایی دارند با پرداخت تسهیلات حمایت و پس از بررسی و تصویب پرونده‌ها در کمیته مربوطه طرح‌های مصوب برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

همتی با اشاره به بررسی طرح بزرگ گردشگری دریایی و ساحلی، کشاورزی، شیلاتی و حمل و نقل در بنادر چیروئیه و کلات در غرب شهرستان بندرلنگه افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی یک گروه توانمند صورت می‌گیرد که زمینه استفاده مناسب اسکله‌های شیلاتی و تجهیزات و امکانات رفاهی را فراهم می‌کند.

استاندار هرمزگان گفت: در کارگروه تخصصی طرح چند منظوره شدن اسکله این بنادر پیگیری می‌شود.

انتهای خبر / ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های اشتغالزایی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی