Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: با توجه به افت فشار برق و مصرف غیر متعارف یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد، دستورات قضایی لازم صادر شد و در بازرسی از انبار این منزل مسکونی ۳ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در این رابطه با شناسایی یک متهم، پرونده‌ ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شد و پرونده در حال رسیدگی است.

سلیمانی با اعلام هشدار به متخلفان و کسانی که دست به استفاده غیرمجاز از برق، آن هم در این شرایط جوی و گرمای طاقت فرسای تابستان می‌زنند، تاکید کرد: دادستانی شهرستان عنبرآباد حفظ حقوق عامه را از مهم ترین وظایف خود می‌داند و با قانون شکنان مطابق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب رمزارز دیجیتال شهرستان عنبرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران