Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: به‌منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در سطح بازار و به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار، بازرسی از مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های طیور به‌صورت روزانه انجام می‌شود که 3 مورد پرونده گران‌فروشی مرغ زنده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده‌های متخلفین جهت بررسی و صدور رأی به مراجع زیربط ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها که در قالب طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد و با حضور بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌گیرد، روزانه وضعیت کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها و همچنین توزیع گوشت مرغ رصد و پایش می‌شود.

یحیایی افزود: در این طرح و با حضور بازرسان سازمان صمت استان و نمایندگان اداره پست، کل میزان مرغ کشتار شده در هر کشتارگاه به‌عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکدگذاری می‌شود و در صورت عدم ثبت در این سامانه به‌عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی می‌گردد.

وی یادآور شد: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی و یا عدم عرضه، احتکار و حمل غیرقانونی گوشت مرغ، مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان کشتار صنعت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین