Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نجات الله علی‌نژاد با اشاره به ادامه روند کشف و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، گفت: در یک اقدام سراسری و هماهنگ، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی، تعداد ۱۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز را در شهرستان‌های مهاباد و بوکان جمع آوری کردند.

وی افزود: از آنجایی که فعالیت تولیدکنندگان غیرمجاز رمز ارز در شرایطی که نیاز است بار شبکه مدیریت شود، به عموم مردم آسیب می رساند، به همین دلیل در برخورد با این متخلفان با جدیت اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: با همکاری قوه قضائیه، پلیس امنیت اقتصادی و نهادهای ذیربط طی ۲ مانور ضمن شناسایی این افراد، تعداد قابل توجهی دستگاه غیر مجاز ضبط و کشف شد .

46

کد خبر 1529586

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال استان آذربایجان غربی مهاباد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خانواده ظفرکش ، وراث مرحوم حاج ولی نخودفروش سلماسی و مرحومه حاجیه خانم صدف نخودفروش سلماسی از خیرین نیک  اندیش سلماس در استان آذربایجان غربی ، در یک عمل خداپسندانه و بشردوستانه، ۲ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا کردند .

 این تجهیزات با هدف استفاده امانی متقاضیان و بیماران نیازمند به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر به جمعیت هلال احمر شعبه سلماس استان آذربایجان غربی اهدا گردید.

دیگر خبرها

  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی