Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نیویورک خبر از دستگیری متهم فراری داد که هفته گذشته در مقابل دو کودک به مردی دیگر تیراندازی کرده بود.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهم "مایکل لوپز " 27 ساله تیرانداز فراری است که در خانه پدری اش بازداشت شد.
گزارش های پلیس نیویورک نشان میدهد که لوپز در هنگام تیراندازی با عفو مشروط از زندان آزاد شده و از مجرمان سابقه دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"جیمز اسیگ " کارآگاه پلیس دراین باره گفت: لوپز با همدستی فرد دیگری در تعقیب رقیب و خلافکار دیگری در خیابان برانکس نیویورک بوده که در کنار یک دختر 13 ساله و پسری 5 ساله به فرد مورد نظر شلیک می کند .خوشبختانه کودکان از این تیراندازی جان سالم بدر می برند اما به گفته مادرشان به شدت وحشت کرده و آسیب روحی دیده اند.
وی افزود: ما متهم فراری را دستگیر کرده و در جستجوی همدستی هستیم که به او کمک کرد تا از صحنه تیراندازی فرار کند. فردی که "لوپز" به او شلیک کرده از ناحیه کمر آسیب دیده و تحت نظر پزشکان قرار دارد. رفتار لوپز بسیار خطرناک بوده و با وجود حضور کودکان بدون لحظه ای توقف به سمت فرد مورد نظر شلیک کرده است .او به خوبی می دانست که با اینکار تا چه حد جان کودکان می توانست به خطر بیفتد اما اهمیتی به این موضوع نداده و به تیراندازی اش ادامه داده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک

آفتاب‌‌نیوز :

اریک آدامز، شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است. 

آدامز که با شبکه سی‌بی‌اس مصاحبه می‌کرد مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند. 

او همچنین مدعی شده پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگرهای حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند. 

آدامز گفت: «وقتی که من متوجه حضور آشوبگرهای بیرونی شدم که بخشی از این عملیات‌ها بودند -همان چیزی که دانشگاه کلمبیا هم در نامه‌اش و درخواستش از اداره پلیس نیویورک‌سیتی به آن اشاره کرده بود- مشخص بود که باید اقدامات مناسبی انجام دهیم و دایره اطلاعات ما کسانی را که حرفه‌ای و آموزش‌دیده بودند شناسایی کرد.»

گروه‌های تظاهرات‌کننده در دانشگاه کلمبیا پیش از این ادعاها درباره اینکه گروه‌های بیرونی در حال هدایت یا اثرگذاری بر تظاهرات‌ها در حمایت از فلسطین هستند را رد کرده‌اند.

آدامز به تظاهرات‌کنندگانی که وارد سالن همیلتون در دانشگاه کلمبیا شدند اشاره کرده و گفته که بعضی از تاکتیک‌ها و روش‌های مورد استفاده آنها همانهایی هستند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

شهردار نیویورک در ادامه مدعی شد تحلیل‌های انجام‌شده از دستگیرشدگان نشان می‌دهد که «بخش قابل توجهی از آنها» دانشجویان دانشگاه کلمبیا یا سیتی‌کالج نیستند. 

او گفت که قدرت تظاهرات‌ها را درک می‌کند اما آنها نباید خشونت‌آمیز شوند. او مدعی شد دانشجویانی که «با تخریب» وارد سالن همیلتون شده‌اند در حال تظاهرات نیستند «بلکه مرتکب جرم شده‌اند.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس