Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامین مالی ۱۲ واحد تولیدی کردستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه همه رسالت حمایت و کمک به تولید و اشتغال را دارند، اظهار داشت: با توجه به تورم موجود در کشور، باید قدر تسهیلات پرداختی بانک‌ها را بدانیم چون کسی که با استفاده از تسهیلات تولید کرده، ارزش سرمایه اش روز به روز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد جعفری در خصوص اعتراض یکی از تولیدکنندگان بدهکار به بانک ملی، اضافه کرد: بانک ها اگر مبلغی را وصول می کنند، باید براساس چارچوب های قانونی باشد و نباید خارج از این چارچوب عمل کنند.

وی یادآور شد: تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها بیت‌المال است و بانک‌ها در قبال آن مسوول هستند لذا وظیفه دارند در پرداخت هر تسهیلاتی، توجیهات طرح را بررسی کنند.

۹۲۷ واحد صنعتی در استان وجود دارد که  میزان اشتغال اسمی این تعداد واحد ۱۷ هزار و ۸۱۱ نفر و اشتغال واقعی آنها هم بیش از ۱۳ هزار نفر  و  میزان سرمایه گذاری آنها هم سه هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان است.

 ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون اجرایی شده و ۱۸ هزار شغل در بخش صنعت و کشاورزی با مصوبات این کارگروه تثبیت شده است.

در  یکصدوشصدوچهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان علاوه بر بررسی مشکلات چهار  واحد تولیدی و خدماتی، تامین مالی ۱۲ واحد نیز مصوب شد که یکی از آنها شهرداری سنندج بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس