Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرض‌الحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی قرار می‌دهد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در آیین امضای قرارداد اجرای این طرح با بانک قرض الحسنه رسالت، با بیان این که هم زمان با تحقق جهش تولید ایران خودرو در سال گذشته، ایساکو نیز در شاخص های مختلفی توانست جهش یابد، گفت: در سال 1399 با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه و ادامه مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا توانستیم در شاخص فروش رشد 50 درصدی را نسبت به سال 1398 به ثبت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مونسان افزود: طبق ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتری نیز در سه ماهه پایانی سال گذشته به عدد 783 رسیدیم که رکورد مهمی در این شاخص در میان خودروسازان دارای بیش از 10 نمایندگی در سطح کشور به حساب می آید.

وی با بیان این که در سال جاری نیز، تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را ملاک عمل قرار داده‌ایم، یکی از شرایط استفاده از قطعات اصلی ایساکو توسط مشتریان را ایجاد دسترسی بیشتر به این قطعات دانست و گفت: در زمینه افزایش ضریب نفوذ قطعات اصل اقدامات مناسبی انجام شده و طرح ایساکو کارت نیز در همین راستا فعالیت خواهد کرد.

مونسان با اشاره به فعالیت 25 هزار تعمیرکار رسمی و به ثبت رسیده در اتحادیه تعمیرکاران و 40 هزار یدکی فروش، گفت: با تسهیلاتی که اختصاص آن را از فردا آغاز می کنیم، قطعات اصل با شرایط مناسب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی توزیع مویرگی قطعات اصل در شبکه تعمیراتی را از اهداف امسال ایساکو برشمرد و گفت: 1016 فروشگاه ایساکو و 660 نمایندگی ایران خودرو در این زمینه تلاش می کنند.

مدیرعامل ایساکو افزود: در راستای مسوولیت های اجتماعی و کمک به تاکسی داران محترم در شرایط کرونایی، امکان ارایه تسهیلات برای استفاده از قطعات اصلی و از طریق اعتبارسنجی سامانه بانکی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در گام بعدی 9 میلیون عضو شبکه بانک رسالت نیز شامل این طرح خواهند شد.

مونسان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی برای استفاده از قطعات اصل در جامعه، گفت: بخش عمده ای از آسیب های خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیراصل و بی کیفیت است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این مراسم، همکاری شکل گرفته را ارتباط موثر میان سیستم بانکی و صنعت کشور خواند و گفت: هدف از این قرارداد، ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از خدمات خودرویی و قطعات اصل است.

محمدحسین حسین زاده، تسهیلات این طرح را شرعی،‌ آسان و ارزان خواند و گفت: این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه بوده و افزایش قیمتی در قطعات ایساکو نیز لحاظ نخواهد شد.

وی افزود:‌ این اقدام حاصل همت شرکت ایساکو و ایجاد زیرساخت های بانکی توسط بانک رسالت است و از نتیجه همکاری شکل گرفته، مردم منتفع خواهند شد.

حسین زاده، رونق تولید را از دستاوردهای این طرح دانست و گفت: در کنار آن علاوه بر افزایش سهم تجارت الکترونیک، ایجاد اشتغال نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد:‌ تسهیلات مورد نظر تا سقف 120 میلیون تومان و بازپرداخت شش ماهه و سه ماه تنفس به گروه های هدف اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد برای استفاده ایران خودرو قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!