Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام شپنا اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در معاملات بورس امروز، با افت دو درصدی، قیمت ۱۳,۲۷۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

در معاملات امروز، بیش از ۲۱۰میلیون برگه سهم «شپنا» خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز این نماد به بیش از ۲۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۱درصد از سهام این شرکت را حقیقی‌ها و ۲۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۲درصد برگه سهم‌های شپنا را اشخاص حقیقی و هشت درصد را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در بیشتر زمان معاملات منفی بود و پس از معاملاتی متعادل سرانجام با ثبت قیمت ۱۳,۰۴۰ریال، افت ۳.۶درصدی قیمت آخرین معامله را رقم زد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین کدام بازار‌ها طی هفته گذشته برای سرمایه‌ گذاران زیان‌ده بودند؟ / داغ شدن بورس با ورود به فصل تابستان نمای پایانی بورس ( ۵تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۲۰هزار واحدی همراه شد نمای میانی بورس (۵تیر) / شاخص کل بیش از ۲۲هزار واحد صعود کرد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۵تیر) / ورود قابل قبول حقیقی ها در اولین روز هفته «کامیاب آشنا»؛ فرصتی مطمئن در بازار سرمایه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟