Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله دوم» شاه اردن لحظاتی پیش برای شرکت در نشست سه‌جانبه سران عراق، مصر و اردن، وارد بغداد شد.  ساعاتی پیش از او، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر وارد عراق شد و در فرودگاه بغداد با استقبال همتای عراقی مواجه شد.

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق پیش از این، طی پستی در توئیتر نوشت که بغداد امروز میزبان دو مهمان یعنی «عبدالله دوم» شاه اردن و عبدالفتاح السیسی، برای برگزاری نشست سران عراق، اردن و مصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت:«به شما در عراق خیرمقدم می‌گوییم و ما با یکدیگر، آینده‌ای شایسته ملت‌هایمان بر اساس منطق همکاری و تکامل میان همسایگان و برادران و دوستان ایجاد خواهیم کرد».

روزنامه رسمی «الصباح» عراق پیشتر اعلام کرده بود که بغداد، امروز (یک‌شنبه - ۲۷ ژوئن) میزبان رئیس‌جمهور مصر و پادشاه اردن برای برگزاری نشست سه‌جانبه سران عراق و مصر و اردن است.

بنا بر این گزارش، نشست امروز بغداد در راستای دو نشست قبلی سران این کشور و برای اجرای توافقات حاصله میان آنها در چارچوب پروژه موسوم به «شام جدید»، برگزار می‌شود. این نشست قرار بود زودتر در بغداد برگزار شود اما یک بار به دلیل حادثه تصادف قطار در مصر و بار دیگر به علت حوادث سیاسی در اردن به تعویق افتاد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر عراق بغداد اردن عبدالله دوم شاه اردن سران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳