Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد نعمتی در دیدار با گل گهر نیز غایب باشد.

به گزرش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تمرینات این روزهای پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی چند مهره تاثیر گذار به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند تا هرچه زود تر بتوانند به شرایط ایده آل برسند. یکی از این بازیکنان سیامک نعمتی است که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در سوپرجام به عنوان یار تعویضی به بازی رفت اما با برخوردی که در این بازی برای او به وجود آمد از ناحیه کتف مصدوم شد تا با دستی بانداژ شده در جشن قهرمانی این تیم حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی در تمرینات سرخپوشان روزهای طاقت فرسایی را سپری می‌کند. او در بازی مس غایب بود و در زمانی که کار برای پرسپولیس گره خورده بود حضور این بازیکن در زمین می‌توانست کار را برای پیروز شدن قرمزها راحت‌تر کند. نعمتی احتمالا بازی با دیگر تیم کرمانی یعنی گل‌گهر را نیز از دست خواهد داد.

سرخ‌ها پس از بازی با گل‌گهر سیرجان باید در یک بازی حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیم جواد نکونام در فولاد آره‌نا بروند. از آن جایی که تک تک امتیازات در هفته‌های پایانی می‌تواند تعیین کننده قهرمان باشد، رسیدن بازیکنان مصدوم می‌تواند ورق را به سود پرسپولیس برگرداند. باید دید نعمتی به بازی با فولاد می‌رسد یا روند بهبودی مصدومیت او طولانی تر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید