Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی تیرانداز خوزستانی که مدتی پیش نامش در لیست نفرات اعزامی‌ کاروان ایران به پارالمپیک توکیو قرار گرفته بود، در اقدامی عجیب از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان خط خورد

در اقدامی عجیب خدیجه رستمی از لیست اعزامی کاروان ایران به توکیو خط خورد.
به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در حالی که پرونده پارالمپیکی‌های خوزستان با هشت اعزامی (شش ورزشکار و 2 مربی) به توکیو بسته شده بود، گویا گریه و زاری یک بانوی تیرانداز شیرازی باعث شده است که فدراسیون در اقدامی عجیب، نام "خدیجه رستمی" تیرانداز خوزستانی را از لیست اعزامی کاروان ایران به توکیو خط بزند و "سمیرا ارم" جایگزین تیرانداز خوزستانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی از فردا، هفتم تیرماه آغاز شود که به خدیجه رستمی اعلام شده که او در اردو حضور پیدا نکند زیرا نامش خط خورده است. این در حالی است که امتیاز رستمی بیشتر از ارم است و رستمی مدتی پیش در رقابت‌های کشوری توانسته بود جواز حضور در پارالمپیک را کسب کند.

اما گویا شیوه کسب سهمیه پارالمپیک، موفقیت در مسابقات مدنظر برای رسیدن به سهمیه نیست و "گریه و زاری" نیز از آیتم‌های جدید برای رسیدن به سهمیه است. در حال حاضر نیز نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستند تا سهمیه از دست رفته را به خوزستان برگردانند و رستمی مسافر توکیو شود.

همچنین طی پیگیری‌های ایسنا از طریق مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص، مقرر شد که او این موضوع را پیگیری کند تا حق بانوی تیرانداز خوزستانی ضایع نشود.
مهرداد شیروانی، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان نیز به ایسنا، گفت:

این موضوع از عصر روز گذشته، (پنجم تیرماه) مطرح شده است که پیگیری هم کردیم اما عملا از دست کادرفنی تیم‌ملی تیراندازی و انجمن خارج است و تصمیمی است که کمیته پارالمپیک گرفته است. پارالمپیک هم بر این اساس چنین تصمیمی را گرفته است که باتوجه به این‌که خانم‌ها ارم و رستمی جزو سهمیه‌های حمایتی هستند و احتمال کسب مدال‌شان در توکیو وجود ندارد، بهتر است همان فردی که کسب سهمیه داشته است، یعنی ارم، اعزام شود اما در تصمیمات ۱۰ روز گذشته، نظر کادرفنی باتوجه به رکوردهای خوب رستمی، اعزام ورزشکار خوزستانی به پارالمپیک بوده است. در سه چهار مرحله رکوردگیری نیز اختلاف امتیازی رستمی از ارم خیلی بیشتر است.

 شیروانی بیان کرد:

ما هم پیگیری و به فدراسیون نیز نامه ارسال کردیم و قرار بر این شد که خود رستمی هم به کمیته پارالمپیک برود و موضوع را پیگیری کند.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با حمید علیدوستی: دایی فوتبال ایران را نورانی کرد؛ بازی قلیچ خانی برای من عجیب و غریب بود فریب بزرگی به نام مذاکره با کارلوس کی روش؛ یک ایجنت ایران و عراق را بازی داد علی دایی: خوشحالم رکوردم به دست یک قهرمان واقعی شکسته شد فدریکو کیه زا 25 سال پس از پدرش در یورو گلزنی کرد غیررسمی؛ اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیرانداز خوزستانی بانوی تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن