Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه بر تجهیز سامانه‌های هوشمند سازمان پزشکی قانونی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمدحسین فروزان‌مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، صبح امروز (یکشنبه) از بخش‌های مختلف مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک، بازدید کرد و ضمن استماع سخنان و نقطه نظرات و دغدغه‌های مسئولان و متخصصان این واحد سازمانی، دستورات مقتضی را برای رفع مسائل و مشکلات مبتلابه آن، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار تشریح، بخش سم‌شناسی، بخش HPLC، بخش جی‌سی‌مس، بخش تشخیص‌ هویت، سرولوژی و ژنتیک قانونی (نمونه‌گیری) از جمله واحدهایی بود که دکتر فروزان‌مهر در جریان حضور در مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، از آن‌ها بازدید به عمل آورد و ضمن تقدیر از متخصصین و کارکنان شاغل در این واحدها بر پرداخت پاداش‌ و فوق‌العاده‌های خاص آن‌ها تأکید کرد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در جریان این بازدید بر "اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی و سایر مقامات دستگاه قضا در خصوص رسیدگی به مسائل و تجهیز امکانات سازمان پزشکی قانونی" تاکید کرد و گفت: در جریان سفرهای استانی، دو بخش پزشکی قانونی و سازمان زندان‌ها به واسطه مراجعات زیاد مردمی به آن‌ها همواره از حیث تخصیص منابع و اعتبارات مورد تأکید آیت‌الله رئیسی و هیأت عالی قضایی همراه ایشان قرار می‌گیرد.

در جریان بازدید فروزان‌مهر از مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، علی هادی‌زادگان سرپرست بخش فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان پزشکی قانونی، موضوع تخصیص اعتبارات و منابع ارزی جهت تجهیز دستگاه‌های سازمان پزشکی قانونی را از طریق هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت مطرح کرد که فروزان‌مهر برای رفع این مشکل مشروط به ارسال مستندات مربوطه، قول مساعدت داد.

همچنین معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه بر تجهیز سامانه‌های هوشمند سازمان پزشکی قانونی تأکید کرد و نسبت به تنظیم موافقت‌نامه‌ای برای تخصیص منابع جهت هوشمندسازی بخش‌های مختلف سازمان پزشکی قانونی موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان بازدید فروزان‌مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه از مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، رضا حاج‌منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی و مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، فهرستی از مشکلات سازمان‌ و اداره مربوطه خود را که عمدتاً ناظر بر تأمین اعتبار تجهیز دستگاه‌های آزمایشگاهی بود ارائه کردند و فروزان‌مهر بر پیگیری‌ها جهت رفع این مسائل و مشکلات تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشكي قانوني معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه سازمان پزشکی قانونی فروزان مهر معاون مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار