Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:26:22 GMT

۵۰۲ دستگاه ماینر در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۹۱۳۱

۵۰۲ دستگاه ماینر در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد

گروه استانها - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۵۰۲ دستگاه ماینر به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال از یک کارگاه در شهرستان نظرآباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه اشخاصی بدون مجوز قانونی اقدام به راه‌اندازی و استخراج ارز دیجیتال در نظرآباد ‏می‌کنند و بررسی‌ها حاکی است که اخیراً قطعی‌های متوالی برق در سطح شهرستان، رخ داده است، بنابراین بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین: هیچ ماینری حق استفاده از شبکه برق دولتی نداردکشف بزرگترین مزرعه رمز ارز کشور در تهران/ 4 درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها لازم بود + فیلم و تصاویر57 مزرعه دیجیتال و بیش از 3900 دستگاه ماینر در پاکدشت جمع‌آوری شد

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی مأموران مکان نگهداری دستگاه‌های ماینر و استخراج گره‌ای ارز دیجیتال در یک کارگاه در شهرک صنعتی نظرآباد شناسایی و تیمی از مأموران به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 502 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است ، متذکر شد: در این رابطه مالک دستگاه‌های کشف شده دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد