Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کِجانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین، بخشداران و رؤسای ادارات فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: در ۲۸ خرداد ماه ۴ انتخابات به صورت همزمان و در شرایط خاص کرونایی در شهرستان ری برگزار شد و همه دست اندرکاران تلاش کردند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و در کمال امنیت انجام شود اگر چه که در انتخابات تعدادی از شوراهای اسلامی شهرها و روستاها موضوعاتی از طریق شکایت نامزدها مطرح شده که از طریق قانونی در حال پیگیری و رسیدگی است و نتیجه آن پس طی مراحل، از طریق آگهی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی گفت: در روزهای نزدیک به انتخابات شاهد ۲ اتفاق خوب و تحقق خواسته‌های دیرینه مردم شهرستان ری بودیم و طی آن فرماندهی انتظامی شهرستان ری ایجاد و طرح توسعه بیمارستان ۳۲۹ تختخوابی فیروزآبادی شهرری با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید که این خدمتگزاری به مردم قبله تهران تأثیر بسزایی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات شهرستان ری داشت.

وی بیان داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان ری همچون گذشته با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، اثبات کردند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهدا ایستاده اند و اینک بعد از آزمون انتخابات، کارگزاران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری بایستی تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» و اجرای پروژه‌های زیرساختی شاخص را با جدیت پیگیری کنند.

فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه با تمام توان در راستای اجرای مُرّ قانون از حقوق مردم در انتخابات دفاع خواهیم کرد عنوان داشت: مسئولیت و اعلام نظر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها پس از بازشماری شعب در شهرستان و همچنین رسیدگی به شکایات و اعلام رسمی بر اساس فرجه زمانی، برعهده هیأت عالی و هیأت مرکزی نظارت است و مراجع قضائی نیز به این موضوع ورود و به صورت جدی در حال بررسی هستند و از مردم تقاضا می‌شود ضمن تأمل و حفظ آرامش، به جوسازی برخی افراد سودجو توجه نکنند تا شکایات مطرح شده از مسیر قانونی و با دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5245264

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری حسین توکلی کجانی انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا ایلام خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه اردبیل شیوع کرونا واکسن کرونا عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضائی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه به همکاران قضائی و اداری، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

کد خبر 6097431

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز