Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلباغي از مشارکت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در راستاي اجراي طرح ۱۴۵۵ خبر داد و گفت: اين طرح در سطح کانون‌هاي مساجد استان اطلاع رساني شده است و اميدواريم شاهد مشارکت خوب و قابل توجه اعضاي کانون‌ها در آن باشيم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: طرح ملی ۱۴۵۵ به مناسبت ۱۴۵۵ مین سال نزول قرآن با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و چهار معاونت صدا و سیما از امروز (5 تیر) آغاز شده و تا ۱۲ شهریورماه به مدت ۷۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان شعار طرح را «قرآن، امید و زندگی» اعلام و عنوان کرد: در حال حاظر بالغ بر 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد کردستان فعال هستند که امیدواریم شاهد مشارکت خوب و قابل توجه اعضای کانون‌های مساجد استان در راستای اجرای موفق این طرح باشیم.

 

گلباغی با اشاره به اجرای این طرح در دو بخش جشنواره و مسابقه پيامكي بیان کرد: رشته هاي جشنواره شامل فيلم كوتاه، خوشنويسي، نقاشي، شعر، داستان نويسي، گرافيك (طراحي پوستر)، محصولات چندرسانه اي ( فيلم موبايل از تلاوت و مفاهيم آيه، عكس نوشت، كليپ يا نماهنگ ) مي باشد كه اعضاء كانون پس از ورود به سامانه مي توانند نسبت به انتخاب رشته و بارگذاري آثار اقدام کنند.

 

گلباغی در خصوص بخش پیامکی این طرح ملی اعلام کرد: شماره سامانه پيامكي  300004444 است و روزانه به ده نفر منتخب جواير ارزنده‌اي اهداء خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه طرح قرآنی 1455 هر هفته با محوريت يك آيه يا عبارت قرآن كريم است، افزود: پايگاه اطلاع رساني طرح bachehayemasjed.ir و qurantv. Ir/qbesharat و آدرس فضاي مجازي @qbesharat مي باشد و فايل هاي مرتبط ( متن آيات، تفسير و ... ) در اين سامانه ها بارگذاري خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خصوص نحوه مشارکت و امتیاز طرح در رویداد ملی فهما نیز گفت: اين طرح شامل 300 امتياز در سامانه فهما مي باشد كه در سال 1400 مورد ارزيابي و محاسبه قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح قرآنی ۱۴۵۵ کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان