Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در ایام کرونا فرهنگیان فعالیت‌های خوبی را در خصوص تعلیم و تربیت دانش آموزان انجام دادند.

وی اظهار کرد: کار فرهنگیان در شرایط شیوع کرونا، چندین برابر شرایط عادی است و از ظرفیت فرهنگیان و دانش آموزان در استان در سازماندهی ۱۰ هزار همیار سلامت استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه بخش بزرگی از همیاران سلامت از معلمان و دانش آموزان بودند، گفت: در پنج هفته پیک چهارم کرونا، استان زنجان بالاترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشت.

حقیقی تاکید کرد: تا کنون ۳۷۶ هزار تست پی سی آر برای تشخیص کرونا در استان انجام شده و زنجان در این شاخص رتبه نخست را در کشور دارد.

وی از اختصاص سهمیه مسکن ملی برای فرهنگیان در بهترین نقطه شهرها در استان خبر داد و گفت: حق معلمان باید ادا شود.

استاندار زنجان به اقدامات انجام شده در مناطق محروم استان برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان این مناطق اشاره کرد و افزود: با انجام این کارها رتبه کنکور استان از جایگاه ۲۳ به ۱۶ ارتقا یافته است.

حقیقی از افزایش ۲۳ هزار متر مربعی سرانه فضاهای ورزشی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان تا پایان این دولت به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: در نقشه راهی که در استان زنجان پیرامون الزامات و پیامدهای پس از کرونا تدوین شده، به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه ای می‌شود.

کد خبر 5245246

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی معلمان دانش آموزان ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام قوه قضاییه واکسن کرونا اردبیل شیوع کرونا عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم

سیل در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ اینکه دانش آموزان خطه محروم «زیر کوه» یکسال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور سیل جاده‌ها را تخریب کرد و آنها نتوانستند به جلسه امتحان برسانند. می‌گویند صدایمان به گوش کسی نمی‌رسد. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد