Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:51:31 GMT

تراکتور با رسول خطیبی در مسیر ناهموار

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۹۸۶۶

تراکتور با رسول خطیبی در مسیر ناهموار

تیم فوتبال تراکتور تبریز بار دیگر طعم شکست را تجربه کرد تا از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیستم کاملا جدا شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل پدیده مشهد در حالی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که شاگردان مهدی رحمتی در پدیده، ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند.

تراکتور که از زمان حضور رسول خطیبی در رأس کادر فنی خود نتایج غیر قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده است نتوانست از اخراج علی نعمتی در دقیقه ۲۰ استفاده کرده و از برتری تعداد نفرات خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه‌ای که اعتراض هواداران این تیم را در فضای مجازی از عملکرد کادر فنی به اوج رسانده است و از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه خواسته‌اند تا سرمربی را اخراج کند.

مالکی که خود در تغییرات ناگهانی کادر فنی و مدیریتی باشگاه تراکتور زبانزد عام و خاص است پس از تغییر دوباره مدیرعامل تبریزی‌ها هنوز تصمیمی درباره آینده رسول خطیبی در تراکتور نگرفته است.

سرمربی سرخپوشان تبریزی که توانست تراکتور را در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی برساند هنوز در فوتبال باشگاهی ایران موفق نبوده است تا با توجه به نتایج چند بازی اخیرش در لیگ برتر و شکست در جام حذفی، شانس اندکی برای کسب سهمیه فصل آینده آسیا داشته باشد.

خطیبی که قبل از این مصاحبه‌های طوفانی درباره فشار برخی دلال‌ها در فضای مجازی علیه او انجام داده بود بار دیگر با این فضا روبرو شده است اما این بار تعداد طرفداران پرشور تبریزی که عملکرد او را مورد نقد قرار داده‌اند بیشتر از گذشته شده است تا شرایط این تیم در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با رسول خطیبی بحرانی‌تر از همیشه شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران رسول خطیبی لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا زنوزی تراکتور رسول خطیبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری

محمد فولادی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت، اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد_ مشکین دشت قطار تهران_ تبریز با این مرد برخورد کرد. وی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری