Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه طی نظارت و بازرسی سه مورد تخلف گران‌فروشی مرغ زنده در استان سمنان کشف‌شده است، ابراز داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات فوق طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد در استان سمنان به اجرا درآمده است، افزود: هدف از اجرای این طرح ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در بازار، صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازرسی از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و توزیع گوشت مرغ به‌صورت روزانه با حضور کارشناسان و بازرسان مربوطه انجام می‌شود، ابراز داشت: پرونده‌های این متخلفان برای بررسی و صدور رأی به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

یحیایی بابیان اینکه در طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد در استان سمنان کل میزان مرغ کشتار شده در هر کشتارگاه به‌عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکد گذاری می‌شود، تصریح کرد: در صورت عدم ثبت در این سامانه به‌عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

وی بابیان اینکه هم استانی‌ها برای جلوگیری از این پدیده هرگونه گران‌فروشی را با ۱۲۴ در میان قرار دهند، افزود: عدم عرضه، احتکار و حمل غیرقانونی گوشت مرغ از دیگر مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد لذا گزارش مردم در این زمینه‌ها می‌تواند از بروز آن پیشگیری کند.

کد خبر 5245281

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغداری توزیع گوشت مرغ ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام قوه قضاییه واکسن کرونا اردبیل شیوع کرونا عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی