Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه نگرش نوآورانه: تعمق در واقعیات دنیای نوآوری، توسط مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاه نگرش نوآورانه: تعمق در واقعیات دنیای نوآوری، توسط مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی سه‌شنبه مورخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدمهدی قائمی‌نیا فارغ التحصیل دکتری و پسادکتری در دانشگاه دلفت هلند ارائه دهنده این کارگاه علمی خواهد بود.

دکتر محمدمهدی قائمی‌نیا پس از فراغت از تحصیل در رشته MBA از دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت های استارتاپی روی آورد و پس از مدتی به دلیل علاقه به رصد و تحلیل سیر فناوری جهت ادامه تحصیل وارد دانشگاه صنعتی دلفت هلند شده و مقاطع دکتری و پسا دکتری را در زمینه سیاستگزاری تکنولوژی در این دانشگاه طی نموده است. از آنجا که علاقه تخصصی ایشان در پژوهش‌های فناوری معطوف به موضوع نوآوری بود به مرور با ورود مجدد به عرصه زیست‌بوم شرکت های نوپا و مراکز شتابدهی فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان مشاور نوآوری در صنعت آغاز نموده و با شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی در ایران و اروپا همکاری داشته است. به موازات این فعالیت‌ها دکتر قائمینیا گستره‌‌ی پژوهش‌های کاربردی خود در زمینه نوآوری را به تحلیل سیستمی زیست‌بومهای مطرح جهان و به طور خاص (دره سیلیکون) اختصاص داده و سعی در بهره‌گیری از تجربیات موفق این سیستم‌ها جهت پیاده سازی در کشور را داشته و از همین منظر ورودی جدی به زمینه‌هایی همچون «اقتصاد نوآوری» و «آینده‌پژوهی در نوآوری» را داشته است.

 

 

کارگاه نگرش نوآورانه: تعمق در واقعیات دنیای نوآوری توسط مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی روز سه‌شنبه مورخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ و به مدت چهار ساعت و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه دوم،‌ شماره دو برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این کارگاه ۱۵۰ هزار تومان می باشد که برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخفیف ۳۰ درصدی لحاظ گردیده است.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه حکمرانی شهید بهشتی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • توسعه بهداشت ودرمان