Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چابهار گفت: با توجه به شرایط قرمز و وخیم کرونایی در چابهار ناچار شدیم دوباره نسبت به تعطیلی فراگیر و اعمال محدودیت‌های شدید اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحمدل بامری اظهار داشت: متأسفانه در پی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت فعلی چابهار به‌لحاظ شیوع کرونا ویروس شکننده و ناراحت‌کننده است و مرتب به بیماران بخش کرونایی تنها بیمارستان شهر اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه چابهار افزود: روز گذشته اعلام کردیم هیچ‌یک از میهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی چابهار تحت هیچ شرایطی حق پذیرش میهمان حتی به‌صورت اداری ندارند و باید مهمان‌های مستقر نیز هرچه سریعتر شهر را ترک کنند. از چهارم تیر هم تمامی مشاغل و واحدهای صنفی و بازارها تعطیل شدند و اعمال محدودیت‌های شدید رفت‌وآمد در مرکز شهر خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند؛ متأسفانه زیاد دیده می‌شود که مردم کوچه و بازار ماسک نمی‌زنند، این برای شهری مثل چابهار با 100 هزار نفر جمعیت خیلی نگران‌کننده است؛ امیدواریم همشریان پروتکل‌ها را رعایت کنند تا شاهد حوادث دردناک نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار چابهار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال

وزیر کشور گفت: تقویت صادرات سفال از همدان منجر به افزایش سهم ما بازارهای جهانی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند