Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@13:44:30 GMT

کتاب «دختران دشت برچى» روانه بازار کتاب خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۰۴۳۱

کتاب «دختران دشت برچى» روانه بازار کتاب خواهد شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، کتاب «دختران دشت برچى» به زودی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب خواهد شد.

با وقوع حادثه تروریستى و حمله ناجوانمردانه به مدرسه دخترانه سیدالشهدا(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادى از دختران معصوم «دشت برچى» کابل شد، خانواده‌های دانش‌آموزان قربانی این انفجار به جای تدارک ملزومات عید فطر، در قبرستانی در دامنه کوه ۴۰ دختران گردهم آمدند تا اجساد عزیزان خود را به خاک بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه تروریستی خاطرات تلخى را براى همیشه در ذهن تاریخ ثبت کرده است.

کتاب «دختران دشت برچى»، شامل مجموعه اشعار شاعران فارسى‌زبان کشورهاى مختلف است که  در سوگ این حادثه دلخراش و همچنین همدردى و تسلاى خانواده‌هاى داغدار این مصیبت بزرگ گردآوری شده است.

اشعار در قالب‌هاى مختلف غزل، قصیده، مثنوى، رباعى، چهارپاره و ... سروده‌ شده و محمدکاظم کاظمى و علیرضا قزوه بر آن مقدمه نوشته‌اند.

گزینش و انتخاب اشعار برعهده محمدمهدى عبداللهى و عبدالرحیم سعیدى‌راد از شاعران انقلابى کشور بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد