Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست نقد و بررسی سریال شهید شهریاری به موضوعاتی چون پرهیز از پخش بی رویه تبلیغات به هنگام پخش سریال هایی با محتوای مشابه «صبح آخرین روز» و همچنین تاثیرگذاری مظلومیت شهید شهریاری بر ارتباط بیشتر با مخاطب و افت تعداد مخاطبان سریال ها در ایام انتخابات اشاره شد.

به گزارش ایسنا، نشست خبری سریال «صبح آخرین روز»، ظهر امروز در ساختمان روابط عمومی صداوسیما با حضور تهیه کننده و کارگردان و برخی از  بازیگران سریال از جمله مهران رجبی، سپیده خداوردی، حمیدرضا عطایی و کاوه خداشناس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد  زندگی شهید مجید شهریاری ـ دانشمند هسته ای ـ را روایت می‌کرد، که حدود ۱۱ سال قبل ترور شد.

خانواده شهید شهریاری را نمی‌شناختم

سپیده خداوردی که در این سریال نقش همسر شهید شهریاری را ایفا کرده است، در جریان این نشست گفت: خیلی خوشحالم که نقش سرکار خانم بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری را ایفا کردم. قصه برایم جذاب بود زیرا عشق و ایمان و صداقت و گذشت و هرچیزی که برای یک خانواده زیبا لازم است را داشت.

خداوردی که در کنار دیگر عوامل پیش از شروع نشست سریال در واحد ۱۶۲ سازمان پاسخگوی تماس های تلفنی مخاطبان سریال بود، درباره بازخوردهایی که از این تماس های تلفنی دریافت کرده است، گفت: در نشست ها پیش می آید که حداقل یکی دو نفر انتقادی می‌کنند و ضعف‌ها را می‌گویند اما واقعا امروز یک نفر هم انتقاد نکرد و همه لذت برده بودند. همه می‌گفتند ما آقای شهریاری را به عنوان یک دانشمند هسته‌ای می‌شناختیم و انقدر به زندگی‌شان آگاه نبودیم و چقدر از زندگی، ایمان، اعتقاد و صداقتشان لذت بردیم. خیلی جالب بود که با درام قصه خیلی خوب ارتباط برقرار کرده بودند و هیچ چیزی برای بازیگر لذت بخش تر این نیست که ثمره کارش بر دل بنشیند.

این بازیگر با بیان اینکه در جریان ساخت سریال، با خانواده شهید شهریاری ارتباطی نداشته است، در این زمینه توضیح داد: هر ارتباطی که از قبل بود از طریق نگاه آقایان تبریزی (کارگردان) و علمی فرد (کارگردان) بود که نگاه و اتفاقات خانواده ایشان را به ما انتقال می‌دادند؛ تا نشست اولیه سریال که اولین دیدار من با ایشان (همسر شهید شهریاری) بود. الان هم ارتباطی نداریم؛ امیدوارم کار بر دلشان نشسته باشد.

سعی کردم حقیقت را بازی کنم

کاوه خداشناس که نقش شهید شهریاری را در سریال «صبح آخرین روز» ایفا کرده است، در این نشست گفت: ما به عنوان نماینده کار در خدمت روابط عمومی سازمان هستیم. باید از چهل ـ پنجاه نفر بچه‌های جوان، دلسوز و با انگیزه گروه یاد کنم که جایشان اینجا خیلی خالی است. پشت سر کار، عزیزان زیادی بودند و همه با انگیزه بودند. درود بر آقای تبریزی و علمی فرد که تیم جوان و باانگیزه‌ای را جمع کردند. وقتی نقشی به این اهمیت به من محول می‌شود به عنوان بازیگر باید تمام تلاشم را بکنم تا ادای دین کنم. اگر کار جایی بر دل مخاطب نشسته به خاطر مظلومیت حقیقی شهید شهریاری است، من تلاش کردم این حقیقت را بی پیرایه ارایه دهم. بازی ها همه نرم و یکدست و بی پیرایه و صمیمی بود. در جریان سریال سعی کردیم روابط زناشویی لطیف و با عاطفه‌ای را نمایش دهیم. مخاطب لذت برده است و این برای ما بهترین چیز است و خستگی‌مان را در می‌کند.

مردم گفتند وسط این سریال‌ها تبلیغ پخش نکنید

حمیدرضا عطایی از دیگر بازیگران سریال عنوان کرد: مردم دوست داشتند به اطلاع مسوولان سازمان صداوسیما برسانیم که اگر امکان دارد وسط چنین سریال هایی کمتر تیزر پخش شود و یا اصلا پخش نشود.

او خاطرنشان کرد: بازیگر باید همیشه آمادگی بدنی داشته باشد و رو فرم باشد. من فکر می‌کنم نقش پلیس کمی باید از بقیه بازی ها متفاوت باشد و به رئالیسم جاویی نزدیک باشد. خدا را شکر بازخورد خوبی گرفتم. امیدوارم فرصت پیش بیاید باز هم در چنین کارهایی حضور داشته باشم.

حتی «زیرخاکی» هم در انتخابات با افت تعداد مخاطب همراه بود

محمدحسین رنجبران ـ مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما ـ در پایان این نشست عنوان کرد: شما واقعا جهاد کردید و جای تشکر زیاد دارد. در همین سریال آقای رجبی عزیز درگیر کرونا شد و در سازمان نگرانشان بودند الان هم سپند امیرسلیمانی درگیر است؛ ان شاءالله خدا حفظتان کند و سازمان هم بتواند به درستی از زحمات شما تقدیر و تشکر کند.

او یادآور شد: امروز ۱۲۸ پاسخگویی داشتید که نشان می‌دهد مردم به سریال علاقه‌مند بودند. سریال در پیک انتخابات ریاست جمهوری پخش شد و طبیعی است که آمار بیننده ها کمتر شود؛ حتی برای سریال کمدی «زیرخاکی» هم این اتفاق افتاد و آمارش افت داشت؛ اما رضایت بالا بود. این نشان می‌دهد سریال سازی برای یک دانشمند هسته ای  که در این مسیر به شهادت رسید کار بسیار بزرگی است. متاسفانه هنری های ما و سازنده های ما آنطور که باید به این حوزه توجه نکرده‌اند و این گام شما بزرگ است.

رنجبران با بیان اینکه نهضت سریال سازی استانی ما در این پنج سال جا افتاده است در این ارتباط به سریال های «جلال» در آذربایجان شرقی و «نرگس» در آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: آقای علی عسکری هم به این کار تاکید داشت که به همت مدیران استان ها دارد راه می‌افتد.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال صبح آخرین روز شهید مجید شهریاری کاوه خداشناس سپیده خداوردی شهید شهریاری سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید