Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@22:40:23 GMT

اخبار شعب و کانون‌های مؤسسه مهد قرآن

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۰۵۴۳

اخبار شعب و کانون‌های مؤسسه مهد قرآن

شعب و کانون‌های مؤسسه مهد قرآن در هفته اول تیر برنامه های متنوع قرآنی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به همت مهد قرآن آبادان سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراس جشن با حضور خانواده های مربیان قرآن آموزان و نوگلان مهد شکوفه های این مرکز برگزار شد .

 

 

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به حفاظ و قرآن آموزان مهد قرآن شوش

به گفته خانم مریم زاده سید مدیر مهد قرآن شوش با کمک یکی از خیرین شهر و با هدف تشویق فعالان قرآنی به تعدادی از مربیان و قرآن آموزان این مرکز وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی اعطا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اجرای ده عنوان برنامه آموزشی مهد قرآن برخوار در تابستان

خانم زهره کمالی معاون آموزش مهد قرآن دولت آباد برخوار اصفهان گفت این مرکز ده عنوان برنامه آموزش جامع قرآن ، دینی و فرهنگی برای عموم شهروندان در تابستان ۱۴۰۰ تدارک دیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن خانم کمالی برنامه های تابستانی را آموزش علوم قرآنی شامل حفظ تفسیر ، تدبر ، مفاهیم ، تجوید ، روخوانی ، کتب دینی ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و کلاس های هنری برشمرد و یاد آور شد کلاس ها به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد .

وی افزود علاقمندان برای ثبت نام به شماره ۴۵۸۲۵۵۵۵ همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۷ تماس بگیرند .

 

 

 

برنامه های آموزشی ، فرهنگی و هنری در مهد قرآن مینودشت

آقای سید حسین هاشمی مدیر مهد قرآن مینودشت در استان گلستان برنامه های فرهنگی این مرکز آموزش قرآنی مردم نهاد در طول تابستان ۱۴۰۰ اعلام کرد .

برگزاری کلاس های آموزش حفظ ، قرائت و مفاهیم جهت خواهران و برادران ، کمک درسی ریاضی،و زبان خارجی ، عربی و هنر خطاطی توسط اساتید و مربیان از جمه برنامه های آموزشی مهد قرآن مینودشت نوجوانان و جوانان دختر و پسر در تابستان ۱۴۰۰ می باشد .

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مؤسسه مهد قرآن کریم مهد قرآن مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • (ویدئو) روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند