Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سدان و هاچ بک کیا ریو ۲۰۲۱ در زمره اتومبیل‌های کم مصرف اقتصادی طبقه بندی می‌شوند ( قبلاً چنین خودرو‌هایی را "اکوبوباکس" می‌نامیدند)، که به طرز شگفت انگیزی طراحی شده است.  سدان و هاچ بک کیا از طراحی کابین مشترکی برخوردارند که به لطف یک طرح هوشمند و مواد دلپذیر، سادگی و در عین حال زیبایی را به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات جدید بدنه باعث شده تا طراحی و نمای خودرو ساده‌تر دیده شود. این سادگی در عقب خودرو نیز دیده می‌شود، جایی که خطوط کمتر شده و حالتی گردتر به آن داده و چراغ‌های عقب نیز به صورت دو تکه طراحی شده است. صندلی عقب های ریو فضای مسافر خیلی خوبی ارائه نمی دهد از فضای مسافر محدودی رنج می‌برند و هیچ یک از بدنه‌ها فضای بار یا صندوق عقب خاصی ندارند.

 شورولت Spark و نیسان Versa تنها رقبایی هستند که ویژگی‌های ایمنی پیشرفته تری نسبت به این خودرو ارائه می‌دهند. ریو ۲۰۲۱ با کیفیت سواری مناسب و هندلینگ ترکیبی خوبی دارند. به دلیل به روزرسانی‌های انجام شده در مدل مشخصات اروپایی، سدان و هاچ بک کیا باید تغییراتی در ظاهر داشته باشد و از سیستم سرگرمی پیشرفته بهره‌مند شود.

کروز کنترل، خروجی USB، صندلی عقب تاشو با پشتی‌های قابل تنظیم و ورودی بدون کلید به این خودرو اضافه شده است، همچنین گزینه‌های مطلوبی مانند هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، چراغ‌های جلو و ... را دارد. از آنجا که هاچ بک فضای بار بیشتری و حجم مسافر کمی بهتر را اضافه می‌کند، توصیه به خرید ریو پنج در می شود.

ریو تنها با یک موتور چهار سیلندر با گیربکس اتوماتیک مداوم متغیر (CVT) جفت می‌شود.  سیستم تعلیق به ریو در جاده رفتاری دلپذیر می‌دهد و ترکیبی از راحتی و چابکی همراه با احساس قابل توجهی را ارائه می‌دهد. آخرین نسخه هاچ بک به لطف ساختار محکم و سیستم تعلیق تنظیم شده بسیار خوب برای چنین خودروی کوچکی برجسته است. همچنین عملکرد خوبی در کنترل چرخش در پیچ و خم دارد. 

کیا ریو ۲۰۲۱ دارای یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی است که در مرکز داشبورد قرار گرفته و یک نمایشگر ۴.۲ اینچی هم اطلاعات خودرو را به راننده نشان می‌دهد. رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، بلوتوث، درگاه‌های شارژ و سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو از امکانات استاندارد این هاچبک کره‌ای است.

 یک داشبورد تمیز و با کاربرد آسان با کنترل‌های آب و هوا و صدا ارائه می‌دهد. پلاستیک های سخت بسیار زیادی در این خودرو به کار برده شده، اما دارای بافت زیبایی است و ظاهر داخلی آن برای یک کامپکت فرعی کاملاً پیشرفته است. فضای موجود در صندلی‌های جلوی کیا بیش از حد مناسب است، اما مسافران صندلی عقب به دلیل محدودیت فضای پا، تقریباً به همین اندازه خوشحال نخواهند شد.

هاچ بک ریو فضای بیشتری نسبت به صندوق عقب سدان فراهم می‌کند، اما اگر قصد دارید محموله‌های زیادی را حمل کنید، هاچ بک کیا گزینه خوبی نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو معرفی خودرو هاچ بک کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم