Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین شنبه شب نشستی با هدف بررسی علت تصادف اتوبوس حامل سرباز معلمان اعزامی از زاهدان به شهرستان آباده استان فارس در دهشیر با حضور  استاندار، جمعی از مدیران از طریق ارتباط تصویری با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش روزیکشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور برای بررسی علت واژگونی اتوبوس‌های حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی و سرباز معلمان در محور دهشیر به آباده فارس که با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، اقدامات انجام شده در استان برای امدادرسانی به مصدومان حادثه را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه، با هماهنگی اورژانس و مراکز درمانی، مصدومان حادثه به سرعت به چهار بیمارستان استان در شهرستان‌های تفت، ابرکوه و  ۲ بیمارستان در مرکز استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه پنج نفر از جمله سرباز معلمان سرنشین اتوبوس، در محل حادثه جان باختند و این مصیبت به جا ماند.

استاندار یزد تاکید کرد که به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، باید یکسری خروجی‌های اضطراری در این مسیر  پیش‌بینی شود.

طالبی، ناآشنایی راننده با منطقه، نقص فنی در سیستم ترمز ، وجود لاستیک فرسوده و تعداد زیاد مسافر با وجود شیوع ویروس کرونا را در وقوع این حادثه از جمله عوامل دخیل عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیماتی در این راستا، شاهد کاهش تصادف و ایجاد شرایط بهتر و ایمن‌تر برای مسافرت هموطنان در مناطق مختلف کشور از جمله در استان یزد باشیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اتوبوس حامل «سرباز معلمان» در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد؛ قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی ، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.

به گزارش ایرنا، در این حادثه در برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلی پنج نفر کشته و ۳۳ تن  زخمی شدند و گفته شده که حال عمومی پنج نفر از زخمی ها وخیم است.

زمان حادثه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه روز پنجشنبه گزارش شد که پس از اعلام حادثه تعدادی آمبولانس، یک فروند بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شد . 

دهشیر در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و ۷۰ کیلومتری شهر تفت قرار دارد.

برچسب‌ها محمد اسلامی یزد محمدعلی طالبی شیراز تصادفات جاده ای زاهدان تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی یزد محمدعلی طالبی محمد اسلامی یزد محمدعلی طالبی شیراز تصادفات جاده ای زاهدان تفت سرباز معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند