Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در خصوص تجمع شماری از دامداران این استان مقابل ساختمان استانداری در شیراز، توضیحاتی ارائه داد.

گروهی از دامداران استان فارس پیش از ظهر امروز یکشنبه ۶ تیرماه با حضور در مقابل ساختمان استانداری فارس، حمایت مسئولان را برای پیگیری و رفع مشکلات و تحقق مطالباتشان، نظیر متعادل کردن اختلاف قیمت تولید و فروش شیر خام را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظفر افشون، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تجمع دامداران مقابل استانداری فارس، گفت: ظاهرا در هفته‌های قبل سازمان‌های جهاد کشاورزی و سازمان صمت به‌عنوان نرخ گذاری در کشور از استان‌ها و اتحادیه‌ها پیرامون در خصوص نرخ شیراز با قیمت ۶۴۰۰ نظرخواهی کردند و قرار بوده که اعلام شود، اما این نرخ به هر دلیلی اجرا نشده که اعتراض دامداران را بدنبال داشته است.

او با اشاره به اینکه نرخ‌گذاری مورد توافق انجمن تولیدکنندگان شیراز نبوده است، افزود: باید متولیان امر (سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت) قیمت شیراز را واقعی و تمام شده ببینند و همه تولید کنندگان را یکسان حمایت کنند.

افشون ادامه داد: در حال حاضر بخش تولید شیر متحمل ضرر هستند و از طرفی دیگر برخی واحدهای صنعتی از جمله کارخانجات شیراز سود را به جیب می‌زنند.

معاون استاندار فارس بیان کرد: سازمان‌های متولی بایستی هر چه زودتر تعادلی بین قیمت تولید شیراز و قیمت مصرف کننده ایجاد کند و دامداران و مردم از این روند ناراضی هستند.

افشون خواستار رسیدگی مسئولان و رفع مشکلات دامداران از نهادهای متولی شد و عنوان کرد: اعتراض دامداران تا پایان امروز به وزارت جهاد و سازمان صمت اعلام می‌کنیم تا نظر نهایی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تجمع اتحادیه دامداران امور اقتصادی استانداری فارس شیراز استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

جمعی از دانشجویان و اساتید و روسا دانشگاه های شهرستان شیراز در محوطه ورودی دانشگاه شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه و فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغال گر سهیونیستی علیه این رژیم شعار دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077401 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا