Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، علی بیرانوند روز یک‌شنبه در نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پل‌دختر به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد:میانگین نرخ رسیدگی شعب دادگستری به پرونده‌ها از نظر سرعت در این شهرستان درشعب حقوقی ۴۶ روز ، کیفری ۲۸ روز و دادسرا ۳۸ روز می‌باشد.

وی افزود: در فروردین ماه امسال هم‌زمان با‌ سفر رییس قوه قضاییه به لرستان پس از گذشت ۱۰ سال برای نخستین بار مصوب شد یک شعبه کیفری ۲ به چارت سازمانی دادگستری پل‌دختراضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری پل‌دختر گفت: سال گذشته حدود ۱۷ هزار فقره پرونده ورودی این دادگستری بوده که تلاش‌های انجام شده طی ۶ ماه گذشته منجر به مختومه شدن ۵۰۰ پرونده قدیمی شده است.

وی افزود: شهرستان پل‌دختر براساس پارامترهای امنیتی و اعلام معاونت واحد فناوری اطلاعات یکی از شهرستان‌های برتر در سطح استان است که طی یک‌سال گذشته جرایم سازمان یافته و خشن در آن اتفاق نیفتاده است.

بیرانوند یادآورشد : مطالبات بانکی، دعاوی خانوادگی و اختلافات ملکی بیشترین پرونده‌های حقوقی و تصادفات جاده‌ای، تصرف عدوانی، منابع طبیعی، سرقت و مواد مخدر بیشترین پرونده‌های کیفری را  در دادگستری پلدخترتشکیل می‌دهند.

وی افزود: دادگستری شهرستان پل‌دختر براساس سند تحول قضایی در زمینه هوشمندسازی بیش از ۱۰۰ جلسه دادرسی الکترونیکی تشکیل  و ۹۷ درصد انجام ابلاغ الکترونیکی طی ۶ ماه گذشته داشته که از این نظردر سطح استان دارای رتبه اول است.

رییس دادگستری پل‌دختر گفت: هم‌چنین حوزه قضایی این شهرستان ۳۰ سامانه هوشمند از جمله ثنا، سها و نوبت‌دهی را راه اندازی کرده است.

وی افزود: شورای حل اختلاف شهرستان پل‌دختر با ۱۴ شعبه شهری و روستایی ۲۰درصد پرونده‌ها در این شورا منجر به صلح و سازش می‌شود. انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: پل دختر مطالبات بانکی دعاوی خانوادگی دادرسی الکترونیکی علی بیرانوند شهرستان پل دختر دادگستری پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه