Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:03:18 GMT

وضعیت آتش‌سوزی در سایت محمدآباد تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۱۶۰۵

وضعیت آتش‌سوزی در سایت محمدآباد تحت کنترل است

قدرت الله مهدی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آتش‌سوزی چند روز اخیر در سایت محمدآباد اظهار کرد: سایت محمدآباد روز چهارشنبه هفته گذشته دچار حریق شد و این اتفاق در مقیاس جزئی‌تری روز ۵ شنبه نیز اتفاق افتاد و بار دیگر روز جمعه هم این اتفاق تکرار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: این حریق با همکاری آتش‌نشانی بوئین‌زهرا، عصمت آباد، قزوین و محمدیه تحت کنترل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علل رویداد این اتفاق بیان کرد: تجمع زباله‌های تر و خشک در این محیط موجب به وجود آمد مقدار قابل‌توجهی گاز متان شده است که این موضوع آتش‌سوزی را رقم می‌زند، وجود شیشه و پلاستیک در زباله‌ها مانند ذره‌بین عمل می‌کند و در مواقعی هم خطای انسانی می‌تواند آتش‌سوزی را ایجاد کند.

این مسئول اذعان کرد: برای جلوگیری از ایجاد حریق در این منطقه سه راهکار خنک‌سازی، تفکیک زباله‌ها و نیز خفه کردن حریق با خاک ارائه شده است و با بررسی‌هایی که با سازمان‌های مربوطه داشته‌ایم روش خفه کردن با خاک در حال حاضر بهترین گزینه پیش روی ما است.

مهدی‌خانی اضافه کرد: از اولین ساعات امروز ماشین‌های راه‌سازی و ترجمان‌هایی که این امکانات را در اختیار دارند در سایت محمدآباد مشغول فعالیت هستند و این جریان بدون وقفه ادامه دارد، همچنین در حال حاضر آتش‌سوزی در سایت نداریم ولی دود به علت‌هایی که ذکر شد در این محیط وجود دارد.

وی توضیح داد: هم‌اکنون که دمای هوا بیشتر شده و میزان آتش‌سوزی‌ها هم افزایش یافته است ولی در حال حاضر شرایط تحت کنترل قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با آتش‌سوزی‌های اخیر خوشبختانه آسیبی به تأسیسات سایت محمدآباد وارد نشد و زمین‌های حدفاصل ۱۴۰ هکتاری این سایت مربوط به شهرداری است، لذا بنایی در آن‌ها وجود نداشته که آتش‌سوزی به آن‌ها آسیب رسانده باشد.

کد خبر 5245443

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی پسماند محمدآباد ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی سایت محمدآباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ولورهمپتون

لیگ برتر انگلیس (منچسترسیتی - ولورهمپتون) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750458

دیگر خبرها

  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب