Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال طلا و ۳ برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام علی علی‌یف روسیه پایان داد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام علی‌یف روز‌های ۴ تا ۶ تیرماه در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد و در پایان تیم ۸ نفره ایران توسط محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا، امیرحسین مقصودی، ارشک محبی و مجتبی گلیج در اوزان ۷۰، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه ۱۳ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، سرلک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مقصودی در این مرحله مقابل رضوان کاژاروف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه ۶ بر ۶ تالگات سیرباز از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یگانه جعفری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد ماگومد کازی مامگمدوف از روسیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. فیروز پور در دور سوم مقابل دارسام جعفراف از روسیه با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب شد. با توجه شکست این کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی، فیروزپور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ گادجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب احمد دوداروف از آلمان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وفایی پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه ۵ بر ۲ و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی زبگنیو بارونوفسکی از لهستان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت.

با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در دیدار شانس مجدد یوری ایوانف از روسیه را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی با توجه به عدم حضور عمر گادجی ماگمدوف از بلاروس به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله‌یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، گلیج به گروه بازنده‌ها رفت وی با توجه به حاضر نشدن کشتی‌گیران روس در دیدار‌های شانس مجدد، راهی دیدار رده‌بندی شد. گلیج با توجه به حاضر نشدن ولادمیر بایتسایف از روسیه در دیدار رده‎بندی، به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: محمدی: تمرکز ما روی موفقیت در المپیک است/ کشتی بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و همدلی است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد دور رقابت ها کنار رفت روسیه با نتیجه ۴ مرحله نیمه نهایی دیدار رده بندی کشتی گیر کشتی گیر دور نخست دور دوم دور بعد کشتی آزاد مدال برنز مغلوب شد مدال طلا دست یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد