Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:27:10 GMT

ضریب نفوذ گازرسانی شهری در لرستان ۹۹.۹ درصد است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۱۸۶۱

ضریب نفوذ گازرسانی شهری در لرستان ۹۹.۹ درصد است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گازرسانی شهری در استان ۹۹.۹ درصد است.

کرم گودرزی اظهار کرد: گازرسانی به ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد تولیدی استان با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان و به‌صورت متمرکز صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملکرد شرکت در سطح استان، تصریح کرد: از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به آخرین شهر استان نیز در دست اجرا است و هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی شهری در استان ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در بخش گازرسانی به روستایی، از مجموع ۲۳۶۴ روستای واجد شرایط گازرسانی، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون ۱۹۰۶ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که از این تعداد روستای بهره‌مند از گاز طبیعی ۱۵۳۲ روستا در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده و با افتخار می‌توان گفت در هر ۴۶ ساعت یک روستا به شبکه گاز وصل شده است.

گودرزی اضافه کرد: در بخش صنعت به‌عنوان پیشران تولید و ایجاد اشتغال در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی صنعتی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که ۱۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شد.

وی بیان کرد: ۲۷۵ واحد تولیدی صنعتی در هفته دولت سال ۹۹ افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت نفت رئيس جمهور شرکت گاز لرستان دولت یازدهم دولت تدبیر و امید شرکت ملی گاز ایران گازرساني استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان