Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه « اگر پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران ادامه یابد بازگشت به برجام سخت‌تر میشود» گفت: جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرد و بالاترین سطح نظارت ها از تاسیسات هسته ای کشورمان نیز انجام گرفت، اما متاسفانه طرف های مقابل هیچ اقدامی برای کشورمان انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس افزود: آمریکایی ها نمی خواهند همه تحریم ها را لغو کنند؛ بنابراین ما هم تا تحریم ها یکجا پذیرفته نشود و پس از آن نیز راستی آزمایی هم صورت نگیرد به تعهدات خود در برجام بازنخواهیم گشت.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: بیش از ده ها میلیارد دلار پول کشورمان در کشورهای دیگر بلوکه شده است و آمریکا هم اجاز نمی دهد که همه این پولها آزاد شوند و آن طور که مطرح شده می خواهد به صورت قطره چکانی مقداری از آنها را آزاد کند که چنین موضوعی برای ما قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد: فرسایشی شدن مذاکرات جز ضرر برای کشورمان چیز دیگری در بر ندارد؛ لذا دولت و تیم مذاکره کننده باید متوجه باشند که طولانی شدن مذاکرات باعث می شود وقت ما تلف شود و کشورمان را همچون چند سال اخیر دچار خسران کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: کشورهای غربی و آمریکا حتی حاضر نیستند به برجامی که خودشان آن را امضا کردند پایبند باشند و چنین موضوعی نیز بیانگر این بوده که هیچ اعتقادی به معاهدات بین المللی ندارند و فقط به دنبال منفعت خود هستند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا ابوالفضل ابوترابی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند