Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوانی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) از خدمات «مجتبی سلیمانی» مدافع سلامت شهر هفشجان تجلیل کردند.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) از خدمات «مجتبی سلیمانی» مدافع سلامت شهر هفشجان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: «مجتبی سلیمانی» مسئول اورژانس هوایی و کارشناس فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به منظور خدمت رسانی به بیماران کرونایی توسط کانون حجت ابن الحسن (ع) هفشجان تقدیر شد.

 

کیوانی گفت: شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته نشان داد که ایثار و از خودگذشتگی فقط در دوران دفاع مقدس محدود نشده و این روزها مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان با از خودگذشتگی، از جان مردم محافظت می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: تقدیر از کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا از وظایف مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: امروز مدافعان سلامت راهی را در پیش گرفته‌اند که خداپسندانه است و ثواب آن در ابعاد مختلف بی شمار است.

 

کیوانی هفشجانی ابراز کرد: راهی را که مدافعان سلامت طی می‌کنند در شکوفایی، رشد و بالندگی نظام مقدس و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تأثیر بسزایی دارد و باعث تولید قدرت درمانی برای کشورمان می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن ع هفشجان کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن ع مدافعان سلامت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از به نتیجه رسیدن مسیر دسترسی تقاطع مدافعان سلامت به مسجد جمکران در ابتدای تابستان ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با توجه به مکان و شرایط دشوار اجرای این پروژه، ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری برای پیشرفت کار انجام شد.

علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تکمیل تقاطع مدافعان سلامت اظهار کرد: تکمیل مسیرهای دسترسی این تقاطع در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

وی افزود: در ساخت مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت با توجه به شرایط محل این پروژه که حالت سنگی دارد، پیمانکار و مدیریت شهری قصد داشتند برای برداشت و کوه‌بری از انفجار استفاده کنند اما با توجه به مشکلاتی که برای لوله انتقال آب و شبکه‌های برق ایجاد می‌شد این کار صورت نگرفت.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: به همین دلیل از چکش‌های مکانیکی استفاده شد و سال گذشته به جز روزهایی که شرایط جوی مناسب نبود، پیمانکار در همه ایام سال در آنجا مشغول کار بود.

رشیدی‌نژاد ادامه داد: مسیر دسترسی تقاطع غیر همسطح مدافعان سلامت از پروژه شاخص در زمینه انجام عملیات عمرانی است بود، چراکه نزدیک به ۳۵۰ هزار متر مکعب کوه‌بری برای اجرای و پیشبرد کار صورت گرفت و پروژه‌ای است که کمک به سزایی به مسائل ترافیکی می‌کند.

وی تصریح کرد: شهرک قدس و مسجد جمکران نقاط شاخصی در این پروژه است که به یکدیگر متصل شده و این طرح روی بلوار غدیر نیز تأثیرات شاخصی می‌گذارد؛ همچنین بلوار شهید صدوقی و شهید آوینی نیز می‌تواند به این قسمت از شهر مرتبط شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اتمام این پروژه در خرداد یا تیر سال ۱۴۰۳ افزود: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام، احداث مسیرهای دسترسی تونل غدیر به بلوار پیامبر اعظم در سطح منفی دو است.

رشیدی‌نژاد تاکید کرد: این قرارداد با سازمان توسعه و عمران بسته شده و در حال اجرا است. بخشی از کار انجام شده است و بخشی به تکمیل تملک نیاز دارد که منطقه یک شهرداری قم در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: برنامه این است که تا پایان سال ۱۴۰۳ این رمپ و لوپ به شبکه ترافیکی متصل شود که تأثیر قابل توجهی بر ترافیک هسته مرکزی شهر قم دارد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تقاطع نیک‌اندیش نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال فعالیت است که مناطق دو و چهار را به یکدیگر متصل می‌کند و بخشی از ترافیک بلوار غدیر را به سمت جاده اراک و کمربندی امام علی (ع) هدایت خواهد کرد.

کد خبر 749941

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت