Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احسان قنبری روز یکشنبه در مراسم جشن تیم روستای شهدا باباعلی بهار قهرمان لیگ برتر فوتبال استان همدان اظهار داشت: قهرمانی این روستا در بالاترین سطح فوتبال استان همدان و راهیابی به مسابقات لیگ دسته سه کشور نشان داد که باید بیش از گذشته به توان و ظرفیت ورزش روستاها توجه شود.

وی بیان کرد: قهرمانی یک تیم روستایی در مسابقات استانی نشان دهنده ظرفیت‌های بالای این روستا در ورزش دارد و اکنون انتظار داریم با حمایت مسوولان معدن صبانور زمین چمن مصنوعی در این روستا راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به اینکه روستای باباعلی ۱۳ شهید را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است چرا که شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

در پایان این مراسم و با حضور قنبری فرماندار بهار، علیرضا صفی زاده رییس ورزش و جوانان بهار و بخشدار صالح آباد از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باباعلی تجلیل شد.

همچنین فرماندار شهرستان بهار در حاشیه این مراسم طی نشستی با مردم و جوانان روستای باباعلی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

تیم شهدای باباعلی شهرستان بهار برای نخستین بار با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

برچسب‌ها فوتبال همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید

فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه‌آهن همدان گفت: در جلسه‌ با مدیرکل راه‌آهن، مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس‌دهی است، اظهار کرد: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم جوار کفایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مدیریت راه‌آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد، افزود: این اقدام افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه‌آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس‌جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌ها، اضافه کرد: پروژه راه دسترسی به راه‌آهن همدان استاندارد لازم را ندارد، البته بعضی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه‌آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

فرماندار همدان افزود: راه‌آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال احداث است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

کد خبر 751302

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • سفر بهاری به روستای ازغد طرقبه از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان