Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: فعالیت‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان به زودی آغاز خواهد شد.

محمد پورداود یکشنبه ۶تیرماه در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان همدان، با بیان اینکه در برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین  بخش عمده‌ای به حوزه فعالیت‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی اختصاص یافته است، اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود با قوت در سطح استان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورداود با اشاره به اجرای موفق طرح‌های مؤمنانه در سطح استان، گفت: استان همدان در این زمینه جزء استان‌های موفق و برگزیده معرفی شده و در بحث توزیع گوشی و تبلت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، وی برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ را یک رویداد بزرگ خواند و تصریح کرد: در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی این کنگره از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای اجرای برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش کنگره شهدا فرهنگیان و دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان