Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس اذعان کرد، به وجب به وجب خاک فلسطین تعهد داشته و اسکان در دیگر مناطق جهان را نمی‌پذیریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سفر دوره‌ای خود وارد لبنان شد و در فرودگاه بیروت به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

اسماعیل هنیه که سفر دوره‌ای خود را اوایل ماه میلادی جاری آغاز کرده است، در راس یک هیئت بلند پایه متشکل از رهبران این جنبش امروز وارد پایتخت لبنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف خود از این سفر را بهره برداری از پیروزی اخیر مقاومت در جنگ شمشیر قدس اعلام و تاکید کرد: سفر به لبنان همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چون فرصت مناسبی برای دیدار با مسؤولین این کشور از رئیس جمهوری گرفته تا رئیس پارلمان و نخست وزیر را فراهم کرده و علاوه بر آن می‌تواند زمینه دیدار با رهبران گروه‌های فلسطینی و نیروهای مقاومت و احزاب و تشکل‌های لبنانی را هم فراهم کند.

طبق گزارش اسپوتنیک، رئیس دفتر سیاسی حماس، ضمن بر شمردن دستور کار سفر تصریح کرد: اقدامات و تجاوزات مستمر اسرائیل که در قدس و دیگر اراضی اشغالی ادامه دارد در کنار  تاکید بر اصول ملت فلسطین به ویژه حق بازگشت و مخالفت با اسکان دائمی در وطن جایگزین از جمله مهم‌ترین محورهای گفت‌وگویش در بیروت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین