Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت با رأیی که کمیته انضباطی برای دیدار پیکانی‌ها با سایپا صادر کرد، همه از خدا می‌خواهند نارنجی‌پوشان سقوط کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: واقعاً بازی عجیبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ما کاملاً به بازی مسلط بودیم، مساوی کردیم. به جز 10 دقیقه‌ای که ابتدای بازی تیم حریف دوندگی زیادی داشت، در ادامه ما به بازی تسلط داشتیم و بازی یکطرفه بود.

وی افزود: با وجود اینکه به بازیکنان گفته بودیم مراقب ضربات ایستگاهی باشند و آنها روی این مسئله تاکتیک داشتند و در طول فصل بارها از این راه گل زده بودند، اما گل خوردیم. مطمئناً در این مورد با بازیکنانی که غفلت کردند و در شرح وظایف‌شان کوتاهی داشتند، برخورد خواهیم کرد. حیف بود و می‌توانستیم در این بازی شکست بخوریم که خوشبختانه در نهایت کار را به تساوی کشاندیم. البته مساوی هم برای ما باخت محسوب می‌شد، چون نتوانستیم بالاتر از تیم‌های بالای سرمان قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با گلایه از سازمان لیگ ادامه داد: در حالی که کمیته انضباطی حکم قطعی درباره بازی با سایپا نداده و بازی را 3 بر صفر اعلام نکرده است، چطور در حالی که رأی قطعی نیست در جدول اعمال شده است؟ ما هشتم جدول هستیم و این حکم را اجرایی کرده‌اند و با حضور در رتبه یازدهم، دوازدهم جدول روحیه ما به‌هم ریخته است. همه می‌دانند این حکم عادلانه نیست و باید مسئولان کمیته استیناف بررسی کرده و نظر نهایی را اعلام کنند و بعد از اعلام حکم نهایی، نتیجه در جدول اعمال شود. جایگاه تیم ما هشتم جدول است، نه یازدهم. این انصاف نیست که ما سایپا را در زمین شکست دادیم و بابت بازیکنی که زیر دو دقیقه و فقط یک بار توپ را لمس کرده، بازی را سه بر صفر کرده است.

تارتار یادآور شد: من در طول عمرم در این 50 سال و 35 سالی که در فوتبال بودم، چنین اتفاق و رأیی ندیدم. بازیکن غیر مجاز هم بازی کرده، اما بازی را 3 بر صفر نکرده‌اند. چطور ممکن است چنین رأیی صادر شود و باید همه چیز بررسی شود.

وی درباره پیگیری باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: بخش حقوقی باشگاه ما در حال پیگیری است، اما شاید اصلاً ما کسی را نداریم. فقط سؤالم این است اگر چنین اتفاقی برای تیم‌هایی بزرگی چون پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان، تراکتور و... رخ می‌داد، بازهم چنین رأیی می‌دادند و به راحتی 3 بر صفر می‌کردند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که این رأی را چقدر به حضور مسئولان باشگاه سایپا (مهرداد سراجی) در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مرتبط می‌داند، گفت: من مدرکی در این خصوص ندارم که ثابت کنم، اما این رأی اظهر من الشمس است. من از کسی اسم نمی‌آورم، اما انقدر قرار است ناعادلانه رأی صادر شود؟

تارتار افزود: تمام ایران سر این اتفاق و این رأی می‌گویند خدا کند سایپا سقوط کند. من دوست ندارم این اتفاق رخ دهد، اما آنقدر رأی ناعادلانه است، همه می‌گویند خدا کند این تیم سقوط کند که در زمین حقش را نگرفت. من کاری ندارم و امیدوارم هر تیمی استحقاقش را دارد در لیگ برتر بماند و هر کسی مستحق سقوط به لیگ پایین‌تر است، سقوط کند. با این حال رأیی داده‌اند که همه این مسئله را درباره سایپا عنوان می‌کنند.

وی همچنین درباره قضاوت داور مسابقه و اینکه بازیکنان می‌گفتند او عصبی بوده، اظهار داشت: داور بازی یک مقدار کم تجربه عمل کرد. او عصبی نبود، اما تحت تأثیر سر و صداها قرار داشت. اشتباهاتی داشت و به نظرم می‌تواند در آینده داور خوبی شود، اما در این بازی خوب عمل نکرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین درباره بازی‌های فشرده پیکان با شروع مجدد لیگ، گفت: چاره‌ای نیست و بحث تیم ملی بود. بازی با تیمی داشتیم که بازی عقب افتاده داشت، برنامه برای ما فشرده‌تر شد و در حالی که نساجی 6 روز استراحت دارد، ما با 4 روز استراحت به مصاف آنها می‌رویم و باید زمینی هم برویم. با این حال چاره‌ای نیست و به خاطر تیم ملی این برنامه‌ریزی صورت گرفته که باید تمکین کنیم.

پاشایی: از کمیته استیناف درخواست رأی عادلانه داریمصعود یک پله‌ای پیکان و نفت با تساوی در شهر قدس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا نفت مسجدسلیمان پیکان تهران مهدی تارتار ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سایپا نفت مسجدسلیمان پیکان تهران مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی