Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونای نخست وزیر لوکزامبورگ بعد از شرکت در نشست اخیر سران اروپایی در بروکسل مثبت اعلام شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، تست کرونای "زاویه بتل"، نخست وزیر لوکزامبورگ بعد از شرکت در نشست روزهای پنجشنبه و جمعه سران اروپایی در بروکسل مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را دولت لوکزامبورگ ساعاتی پیش اعلام کرده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده نخست وزیر 48 ساله لوکزامبورگ علائم خفیفی مانند تب و سردرد دارد و قرار است از قرنطینه خانگی کار خود را ادامه دهد. یک قرنطینه 10 روزه در برنامه این مقام اروپایی قرار دارد.

باتل در نشست سران اروپایی ارتباط نزدیکی با بسیاری از سران دیگر کشورهای اروپایی از جمله "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان داشت. بر اساس اطلاعات شخصی، نخست وزیر لوکزامبورگ اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده بود. وی در6 ماه می اولین دوز از واکسیناسیون خود را با واکسن آسترازنکا انجام داد.

واکسن برکت کرونای آفریقایی را نیز خنثی می‌کندشیوع چشمگیر کرونا در بین دانش آموزان انگلیسی

یک سخنگوی دولت لوکزامبورگ اعلام کرد که قرار بود وی دومین دوز از واکسن کرونایش را این هفته دریافت کند.

در تصاویری که از نشست سران اتحادیه اروپا ضبط شده است مشخص است که نخست وزیر لوکزامبورگ از جمله ارتباطات نزدیکی با سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش و چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی داشته است. البته آن ها از ماسک استفاده می کردند.

اینکه آیا سران دیگر کشورهای اروپای شرکت کننده در این نشست هم به کرونا آلوده شده اند هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد اتحادیه اروپا ویروس کرونا نخست وزیر لوکزامبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!

لالیگا به جایگاه سوم سقوط کرد و سری آ جای لیگ باشگاهی اسپانیا را در رده‌بندی جدید یوفا گرفت.

طرفداری | سری آ این روزها حال خوشی دارد و پس از اینکه آنها سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را به طور قطعی بدست آوردند حال به رده دوم برترین لیگ‌های اروپایی هم صعود کردند.

رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی از سوی یوفا منتشر شده که طبق عادت این چند سال، لیگ برتر انگلیس در جایگاه نخست قرار گرفته است. حتی حذف تیم‌های انگلیسی از تورنمنت‌های معتبر یوفا هم باعث نشده تا جایگاه اول لیگ برتر دچار خدشه شود و هنوز هم لیگ برتر انگلیس از دید و امتیازات فیفا در رده اول قرار گرفته است. نکته مهم اما در رده‌بندی جدید یوفا، جایگاه سری آ است. سری آ در رده‌بندی جدید یوفا به جایگاه دوم صعود کرده است.

این برای اولین بار و از فصل 07-2006 است که در آخرین رده بندی لیگ‌های اروپایی، سری آ را در بین دو لیگ اول قاره سبز می‌بینیم. اتفاقی که مطمئنا می‌تواند تاثیرات مثبتی در آینده برای فوتبال ایتالیا در پی داشته باشد. نکته مهم دیگر در این رده‌بندی سقوط لالیگا به رده سوم است. سیاست‌های خاویر تباس که به عقیده بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، اشتباه است تاثیر خودش را در رده‌بندی جدید یوفا به وضوح نشان داده است. در ادامه نگاهی به رده‌بندی 10 لیگ برتر اروپا می‌اندازیم.

10 لیگ برتر فوتبال اروپا در رده‌بندی جدید یوفا سیاست‌های خاویر تباس و سقوط لالیگا به جایگاه سوم لیگ‌های برتر اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون