Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو مالدینی فوتبالیست محبوب ایتالیایی است که بسیاری از کارشناسان از او به عنوان بهترین مدافع تاریخ فوتبال یاد می‌کنند، او هرگز لباس تیمی باشگاهی غیر از میلان را بر تن نکرد و با ۲۵ سال حضور در لباس آ. ث. میلان رکورد دار حضور با لباس یک تیم در تاریخ فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائو لو کوئیلو نویسنده مشهور درباره عشق اینچنین می گوید :

عشق، آن چیزی است که “روح جهان” را وادار به دگرگونی و تکامل می کند .

پائو لو کوئیلو نویسنده شهیر از عشق برای دگرگونی جهان یاد می کند . از دید او عشق است که ترسها را از بین می برد ومی تواند جهان را رو به سمت کامیابی ببرد .
در ورزش یکی از ترجمه های کلمه کامیابی می تواند  پیروزی باشد .شاید این جمله برای کسانی که ورزش را فقط میدانی برای کسب پیروزی می دانند منطقی نباشد اما پائولو دیگری در ورزش و فوتبال وجود دارد که می تواند وجه دیگری از موفقیت را ارائه دهد نام او پائولو مالدینی است .

پائو لو مالدینی در مورد خودش چنین گفته است :

من بزرگ ترین بازنده تاریخ فوتبال هستم. بردهای زیادی کسب کردم اما سه فینال چمپیونزلیگ، یک سوپرجام اروپا، سه جام بین قاره ای، یک فینال جام جهانی، یک فینال یورو، یک نیمه نهایی جام جهانی را با شکست به اتمام رساندم .

آیا پائولو مالدینی یک بازنده است ؟ با نگاهی به کارنامه کاری او می توان براحتی رای مخالف به این پرسش داد . از مهمترین افتخارات مالدینی می توان به کسب ۵ جام قهرمانان باشگاه های اروپا و ۲ سوپر جام اروپا و ۲ جام بین قاره ای و ۱ جام باشگاه های جهان و مدال برنز جام جهانی ۱۹۹۰ و مدال نقره جام جهانی ۱۹۹۴ و مدال نقره مسابقات یورو ۲۰۰۰ .. اشاره داشت و بد نیست به اظهار نظر بزرگان فوتبال در مورد او نگاه کنیم .

سر الکس فرگوسن :

یکی از آرزوهای من در دوران مربیگری که به آن نرسیدم، در اختیار داشتن مدافعی به اسم پائولو مالدینی بود .

رونالدو نازاریو :

 پائولو مالدینی بهترین بازیکنی است که مقابلش بازی کرده ام. بزرگترین جنایت در فوتبال، کالچوپولی نیست، بزرگترین جنایت این است که مالدینی توپ طلا را بدست نیاورده است .

الساندرو دل پیرو :

پائولو مالدینی در هر چیزی بهترین است، شگفت انگیز است که او این همه سال در بالاترین سطح فوتبال را ادامه داده، روحیه او منحصربفرد و برای همه ما یک الگو بوده است .

زین الدین زیدان :

مالدینی سرسخت‌ترین مدافعی بود که هیچ بازیکنی نمی‌خواست با آن رو به رو شود .

بی گمان مالدینی یکی از بزرگترین برنده های فوتبال بود . حفظ آمادگی در طی سالهای طولانی و وفاداری به باشگاه و اخلاق نکو و عشق به فوتبال از او اسطوره ای ساخته است که بی گمان فتح جام جهانی و فتح رقابتهای جام ملتهای اروپا و کسب مقامهای شخصی چون توپ طلائی .. نمی تواند چیزی به ارزشهای او اضافه کند . مالدینی مرد عاشق و برنده فوتبال است .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – دکتر تورج عاطف

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پائولو مالدینی مالدینی آ ث میلان پائولو مالدینی مالدینی پائولو مالدینی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان