Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو با خانواده شهید مدافع حرم، حسن عبدالله‌زاده» دیدار کردند.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو در رأس هیأت‌های همراه، طی دیدارهای جداگانه با حضور در منزل پدری این شهید، با خانواده شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» که به تازگی در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسید دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدارها، فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و پاک‌باخته مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت بیان کردند.

سردار قاآنی خطاب به سرادر احمد عبدالله‌زاده پدر شهید و مادر ایشان گفت: شما که خود از مجاهدان مخلص و السابقون هستید، آبرومند بودید و با شهادت فرزند برومند و شهیدتان نزد خدا و اهل بیت علیهم السلام آبرومندتر و عزیزتر شدید.

حجت‌الاسلام محمدی هم درباره شخصیت این شهید وی را مصداق بارز آیه «و منهم من ینتظر» و از «منتظران شهادت» که سالهای طولانی در پی آن می‌دوید نامید.

گفتنی در ادامه این دیدارها، همرزمان شهید عبدالله‌زاده، وسایل، البسه و یادگارهای معنوی به جای مانده از شهید را که در جبهه مقاومت سوریه و تا لحظه شهادت به همراه داشت را تقدیم خانواده این شهید والامقام کردند.

شهید حسن عبدالله‌زاده، پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شد.

گفتنی است پیکر پاک ایشان ۱۶ خردادماه پس از تشییع باشکوه در شهرک شهید محلاتی تهران و طواف گرد مضجع حرم سید الکریم(ع) در صحن باغ طوطی این آستان مقدس به خاک سپرده شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: حسن عبدالله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده