Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب آیت‌اله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی کشور اظهار داشت: معیشت، اشتغال که برای شروع با مسکن قابل حل است و اقتصاد با نگاه سیاست تعامل با کشورهای همسایه و برقراری تجارت با آن‌ها سه اولویت دولت آیت‌اله رئیسی باید باشد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان مطالبه شما از آیت‌اله رئیسی به عنوان رئیس جمهور چیست، گفت: آیت‌اله رئیسی چند روز مانده به آخر تبلیغات یک بیانیه‌ای خطاب به مردم اصفهان صادر کرد و گفت، یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان باید حل شود، به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان خواسته‌مان آن است که این بیانیه را تحقق بخشند و یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان حل و برای آن تدبیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی در کشور به مرحله اورژانسی رسیده است، خاطرنشان کرد: در یک سال مجلس انقلابی که گذشت نرم‌افزار برون رفت از مشکلات که قانون است را تهیه کرده‌ایم، مجلس به جای اینکه کارهای هیجانی مانند استیضاح وزرا و عدم کفایت رئیس جمهور را انجام دهد که نتیجه‌ای ندارد و وقت خود را تلف می‌کند، نرم افزار دولت بعدی را که قانون باشد را برای برون رفت از مشکلات معیشتی تهیه کرده است.

ابوترابی افزود: برای برون رفت از مشکلات معیشتی کارت کوپن الکترونیک برای ۵۰ میلیون نفر دیده شده که در ماه ۱۲۰ هزار تومان کوپن به صورت کالا است تا مردم مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین اقدام معیشتی و اقتصادی مجلس تولید یک میلیون مسکن است، گفت: تولید مسکن چند حسن بزرگ دارد، تولید مسکن پیشران ایجاد اشتغال است، صنعت خودرو و مسکن بزرگ‌ترین ایجاد اشتغال را هر کشوری انجام می‌دهد، برای هر مسکن ۲۲۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید یک میلیون مسکن قانون آن وضع شده است، فقط مرد میدان می‌خواهد که این قانون را اجرا کند، بیان کرد: هیأت رئیسه باید آن را در دستور کار قرار دهد، می‌توانیم با مسکن اشتغال فوق‌العاده کوتاه مدت ایجاد کنیم و مهم‌تر اینکه بازاری که امروز به معنی تمام مستأجران را نابود می‌کند، نجات دهیم؛ هم اشتغال بزرگی در کشور ایجاد شده و هم تولید، اشتغال و کارگاه‌ها به جریان می‌افتد و امیدی برای مردم و به ویژه مستأجران ایجاد می‌شود.

ابوترابی با اشاره به وضع قانون مالیات برای خانه‌های خالی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور داریم اگر این قانون اجرا شود در کاهش اجاره خانه بسیار مؤثر است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مالیات‌هایی برای کسانی که ماشین‌های بالای یک میلیارد و خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند، وضع شده است که در تأمین و کسری بودجه بسیار موثر است.

وی با انتقاد از اینکه بنزین فقط به رانندگان خودرو داده می شود در صورتی که اشتباه است، گفت: جامعه هدف ما که جامعه بسیاری هستند پول ندارند خودرو بخرند، بنابراین به آن‌ها بنزین داده نمی‌شود باید به آن‌ها هم پول یا بنزین داده شود که آن را در بازار آزاد بفروشند؛ این کارها که مبتنی بر عدالت است در کوتاه مدت بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوالفضل ابوترابی آب اصفهان کارت کوپن الکترونیک آیت اله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند