Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا سومین مرحله از توزیع گوشت قربانی در مناطق محروم جنوب کرمان اجرا شده است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت حول ماه ذی القعده و ولادت امام رضا (ع) تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومین شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان و کهنوج توزیع شده و سهمیه هر شهرستان از این میزان ۳۰۰ بسته گوشت قربانی بود.
 

وی بیان کرد: در شهرستان رودبار جنوب برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه بچه های مسجدی جهادی کانون شهید باکری استفاده شده و در دیگر شهرستان ها نیز به کمک ۱۰ گروه جهادی فعال بسته های گوشت قربانی به دست نیازمندان رسید.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون در پنج مرحله و در مناسبت های مختلف، با حمایت های موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، طرح توزیع گوشت قربانی در جنوب کرمان اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: البته از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت های این خیرین سومین مرحله از توزیع گوشت قربانی در مناطق محروم جنوب کرمان اجرا شده است.


وی یادآور شد: علاوه بر این نیز ۱۰۰ کیسه آرد با جلب کمک های مومنانه خیرین خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند ساکن روستاهای محروم بخش جازموریان توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: در ایام دهه کرامت ۵ هزار پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و توسط گروه جهادی کانون شهید باکری در بین نیازمندان توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: برپایی جشن های دهه کرامت در ۲۰ روستای جنوب کرمان از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری در بزرگداشت دهه کرامت بود.


وی در خاتمه ضمن تشکر از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: بسیار خرسندیم که کانون فرهنگی هنری شهید باکری توانسته با اعتماد سازی، در جمع آوری کمک های مومنانه خیرین موفق عمل کند چرا که بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری خالصانه و برای کسب رضایت خداوند پا به عرصه خدمت رسانی به محرومین گذاشته اند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب توزیع گوشت قربانی دهه کرامت کانون فرهنگی هنری شهید باکری توزیع گوشت قربانی برنامه سمت خدا گوشت قربانی رودبار جنوب حجت الاسلام جنوب کرمان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله واحدی ظهر شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقات و امور خیریه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۹ شرکت حضور داشته که ۲۰ شرکت دانش بنیان محصولات خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند و محصولات مابقی این شرکت‌ها تا یکسال آینده به مرحله تولید می رسند.

وی افزود: در میان این شرکت‌های دانش بنیان، طرح توسعه درنیکا با محوریت پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری موقوفات استان مرکزی در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: این شرکت با ظرفیت ۵۰۰۰ تن ماهی، فعالیت خود را آغاز کرده و در مرحله نخست، ۱۰ قفس تکمیل شده و یک میلیون قطعه بچه ماهی ذخیره شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به عرضه اولیه ماهی‌های تولید شده به میزان ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان زیر قیمت بازار گفت: علاوه بر تأمین نیاز مردم استان مرکزی به پروتئین و گوشت سفید، این محصول به سایر استان‌ها و سراسر کشور نیر ارسال خواهد شد و در راستای عرضه و توزیع مستقیم ماهی در استان‌های قم، آذربایجان شرقی و اردبیل شعبه‌هایی ایجاد شده است.

حجت الاسلام واحدی افزود: افزایش سرانه مصرف ماهی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف گوشت سفید به جای گوشت قرمز از جمله اهداف ویژه اجرای این طرح است.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: تکمیل زنجیره پرورش ماهی، پرورش بچه ماهی و فرآوری ماهی از دیگر اقدامات ویژه شرکت پرورش ماهی در قفس زبر مجموعه اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در سند چشم انداز ۱۰ ساله پیش بینی شده است.

حجت الاسلام واحدی سرمایه گذاری اولیه در پروژه پرورش ماهی در قفس ۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اکنون ارزش واقعی شرکت بیش از ۴,۷۰۰ میلیارد ریال است که سرمایه هدفگذاری شده در ۲ سال در بازه زمانی یک و نیم ساله بازگشت.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان مرکزی گسترش صید ماهی در آب‌های عمیق و نیمه عمیق، تولید تجهیزات آبزی پروری و عرضه ماهی با قیمت پایین را از دیگر دستاوردهای این پروژه دانست و گفت تولید سوسیس و کالباس با حدود ۷۰ درصد گوشت خالص ماهی، جلبک تولید شده و کاربرد آن در محصولات آرایشی و غذایی از جمله دستاوردهای این شرکت دانش بنیان است.

وی تاکید کرد: راه اندازی این پروژه در بندر چارک علاوه بر تأمین زنجیره پروتئینی در راه اندازی اکوتوریسم و بازدید گردشگران از این سایت پرورش ماهی، مورد توجه ویژه است.

کد خبر 6090080

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی