Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لنده به کشته شدن ۳دانش آموز در کمتر از ۱۰روزدر حوادث رانندگی این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس، در واکنش به حوادث۱۰روز گذشته رانندگی و کشته شدن ۳ دانش آموز گفت: حادثه دلخراش چند مورد تصادف باعث ناراحتی خانواده های این دانش اموزان و اقشار مختلف مردم شهرستان لنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ابراز همدردی به خانواده های حادثه دیده این نکته لازم و ضروری است که وجود چنین حوادثی در وهله اول نیازمند مراقبت تمام خانواده ها از فرزندان است و باید همه به قانون احترام بگذاریم و وقتی قانون راکب موتورسیکلت را بدون کلاه ایمنی و داشتن گواهینامه اجازه رانندگی نمی دهد باید خودمان را ملزم به پذیریش قانون برای پیشگیری از چنین حوادث بدانیم.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: وقتی وسیله نقلیه فاقد بیمه است و اصول رانندگی و سرعت مجاز رعایت نمی شود باید خانواده ها مورد ماخوذه قراربگیرند که چگونه به خود اجازه استفاده از وسایل نقلیه را به خود می دهند تردد کنند و منجر به وقوع چنین حوادث تلخی شود.

وی تاکیدکرد: تقاضای ما از راهنمایی و رانندگی شهرستان این است که با وجود تلاش ها و زحمات فراوانی که می کشند باید در برخورد قاطع صورت گیرد هرچند برخی ها ناراحت می شوند ولی اجرای قانون از تکرار حوادث تلخ در خانواده ها قطعا پیشگیری خواهد کرد.

محمودی اصل گفت: شهرداری و شورای شهر لنده باید نسبت به روشنایی خیابان ها به خصوص خیابان های اصلی شهر با همکاری اداره برق همت گمارند چرا که بیشتر این حوادث ناشی از عدم روشنایی کافی است که این مهم حتما باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: طبیعتا هرجایی که دید کافی نباشد و تاریک باشد هم در تردد شهروندان مشکلاتی ایجاد خواهد شد و هم باعث بروز تصادفات متعدد خواهد شد.

وی گفت: از همه فعالان فرهنگی، نخبگان، فرهنگیان تقاضا داریم در سطح مدارس، محافل، مساجد و هرجایی که فرصتی برای فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه را در سطح شهرستان حاکم کنیم تا نوجوانان و جوانان ما که سن قانونی را ندارند از وسایل نقلیه کمتر استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تشکر داریم از اصحاب رسانه که بیشتر به دنبال فرهنگ سازی در چنین حوادثی هستند و انتظار داریم نسبت به فرهنگ سازی در این حوزه تلاشی مضاعف داشته باشند چرا که افکار عمومی را شما می تواند مدیریت کنید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده چنین حوادث خانواده ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند