Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم در شهرستان گرمی به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده و حداکثر تاخیر در پرداخت بهای گندم، ده روز بعد از تحویل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: بواسطه خشکسالی شدید در سال زراعی جاری میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در ادامه از یک طرح تولیدی لبنیات که تا یک ماه آینده در شهرستان گرمی به بهره برداری خواهد رسید، بازدید کرد.

عزیزی گفت: برای این طرح بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که بیش از پنج میلیارد تومان آن تسهیلات ارزان قیمت بانکی بوده است.

او اظهار کرد: ظرفیت این واحد جذب روزانه ۵۰ تن شیرخام خواهد بود که پیش بینی می‌شود حداکثر تا یکماه آینده مورد افتتاح و به بهره برداری قرار گرفته و ۳۰ تا ۴۰ نفر اشتغال پایدار داشته باشد.

بازدید از یک واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای که در سه ماهه اول امسال با پیگیری‌های فرمانداری بعد از ۱۰ سال راکد بودن، احیا شده و مورد بهره برداری قرار گرفته بود، بازدید شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید گندم محصولات کشاورزی سرمایه گذاری خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن البرزی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از زمان آغاز خرید گندم در شهرستان باوی تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار باوی افزود: همچنین در مدت شده ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی خبر داد: پیش بینی شده امسال ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان باوی خریداری شود.

کد خبر 6090288

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است