Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته حقوق بشر مجلس کفت: لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» در دوره تحول از محتوای بسیار خوب و ارزشمندی برخوردار بوده و تامین امنیت زنان در جامعه و خانواده، حفظ کرامت و شأن و همچنین جایگاه زنان را مدنظر قرار می‌دهد. خبرگزاری میزان _ روزنامه حمایت نوشت: زهره الهیان گفت: لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» در دوره جدید قوه قضائیه، به کمک صاحب نظران این حوزه تنظیم و به دولت ارسال شده است که می‌توان آن را گامی بزرگ و مثبت در جامعه به سود بانوان و خانواده‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس کمیته حقوق بشر مجلس ضمن بیان این مطلب که در دوران تصدی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در قوه قضاییه چند اقدام مهم در حوزه زن و خانواده صورت گرفته که درخور توجه است، اظهار کرد: امیدوار هستیم، وی در جایگاه ریاست جمهوری و ریاست دولت در راستای اقدامات انجام شده، تمام توان خود را به کار گیرد. ضمن اینکه باید گفت با توجه به نگاه عمیق و دقیقی که آیت الله رییسی به حوزه زنان دارد، می‌توان دورنمای خوبی را برای این حوزه متصور شد.   نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه بیان کرد: لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» در دوره تحول، به کمک صاحب نظران این حوزه تنظیم و به دولت ارسال شد. این لایحه از محتوای بسیار خوب و ارزشمندی برخوردار بوده و تامین امنیت زنان در جامعه و خانواده، حفظ کرامت و شأن، همچنین جایگاه زنان را مدنظر قرار می‌دهد که ان‌شاءالله در این دوره مجلس لایحه مذکور به تصویب می‌رسد و سبب تحول در حوزه زنان خواهد شد.   عضو فراکسیون زنان مجلس همچنین در مورد اظهار نظر رییس قوه قضاییه در خصوص احیای نقش قاضی مشاور زن در مجتمع‌های قضایی به عنوان یکی ضرورت‌های مهم برای حل مشکلات مجتمع‌های خانواده که موجب حرکت به سمت اصل حکمیت در این پرونده‌ها خواهد شد، نیز اظهار کرد: این اقدام باعث خواهد شد، پرونده‌های خانواده روند مطلوب‌تری را در پیش بگیرد و حقوق زنان در این روند بهتر لحاظ شود. همچنین با توجه به اینکه در چنین پرونده‌هایی آسیب‌هایی متوجه زنان است، قضات با کمک قاضی مشاور زن می‌توانند به عمق مشکلات و نگرانی آن‌ها پی ببرند و بتوانند با یک رأی عادلانه و با لحاظ حقوق و حفظ جایگاه زنان در پرونده‌های خانواده رأی لازم را صادر کنند که این امر به‌طور کامل به نفع بانوان کشورمان است. به عبارتی این اقدام به نوعی موجب حل بیشتر مشکلات در دادگاه خانواده خواهد شد.   رییس کمیته حقوق بشر مجلس در خصوص اینکه در حوزه استحکام خانواده و مباحث مربوط به زنان آیا فراکسیون زنان مجلس ایده یا طرحی در دستور کار خود دارد، نیز بیان کرد: قاعدتاً بررسی لایحه امنیت زنان که تقدیم مجلس شده است، در دستور کار این فراکسیون قرار دارد و ما تلاش داریم با همین چارچوب و شاکله‌ای که لایحه مذکور تنظیم شده است آن را در دستورکار مجلس دهیم.   الهیان تصریح کرد: با توجه به اینکه رییس قوه قضاییه به عنوان رییس جمهور منتخب برای هدایت دولت سیزدهم انتخاب شده است، امیدواریم نگاه مثبت وی به این لایحه موجب شود تا در تامین بودجه و قبول بار مالی، همچنین اجرای سریع آن، مصمم باشد، ضمن اینکه باید گفت لایحه مذکور گام بزرگ و مثبتی در جامعه به نفع بانوان و خانواده‌ها خواهد بود. بیشتر بخوانید: حمایت مردمی از عدلیه تحول‌خواه انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: قوه قضاییه بانوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه بانوان امنیت بانوان قوه قضاییه پرونده ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی