Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ورود خودروهای با پلاک‌های غیر بومی به استان بوشهر نیز ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان بوشهر گفت: در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی استان بوشهر نیز ورود و خروج خودروها هر شهرستان ممنوع است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج خودروها از شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و بر این اساس مأموران پلیس‌راه مستقر در ورودی این شهرستان‌ها در استان بوشهر بااحساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه و بدون هیچ‌گونه اغماض با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپری اضافه کرد: با توجه به اینکه رنگ‌بندی و محدودیت‌های کرونایی به‌طور مداوم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، مأموران پلیس‌راه در ابتدا به رانندگان متخلف تذکر می‌دهند و در صورت بی‌توجهی جریمه صورت می‌گیرد.

در حال حاضر شهرستان‌های دیر، تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان و دشتی استان بوشهر در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دیلم، گناوه بوشهر و جم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بنا به گفته رئیس پلیس‌راه استان بوشهر محدودیت‌های تردد شبانه نیز کماکان از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرستان‌های استان بوشهر اعمال می‌شود و خودروهای متخلف بنا بر قانون جریمه می‌شوند.

جریمه تردد در شهرهای قرمز یک‌میلیون تومان، در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و جریمه تردد شبانه در ساعات غیر مجاز میزان ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر 5245796

منبع: مهر

کلیدواژه: تنگستان ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راه ممنوعیت تردد ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه اردبیل شیوع کرونا ایلام واکسن کرونا هفته قوه قضاییه مواد مخدر استان بوشهر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید