Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،جسد دختر جوانی از قبرش در چین به سرقت رفته است و پلیس مشکوک است که برای ازدواج ارواح دزدیده شده باشد. این امر به ویژه در صورتی انجام می‌شود که عروس یا داماد ناگهان قبل از عروسی کشته شده باشد یا به نحوی بمیرد. براساس گزارش بی بی سی، در سال ۲۰۱۵، ۱۴ جسد زن از یک روستا ربوده شدند و خانواده روستایی در شمال چین بر این باورند که جسد خویشاوند مونث آن‌ها که در سن ۱۸ سالگی مرده است، به خاطر چنین تشریفاتی به سرقت رفته است ماجرایی عجیب، اما متاسفانه واقعی که نمونه‌ای از آن را در این مطلب می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محل قبر واژگون شده، یک جفت دستکش مشکوک متعلق به یکی از مهاجمان مقبره پیدا شده است و اکنون بخشی از مدارک پلیس است. خانواده جسد به سرقت رفته بیان کردند که پیش از این تعدادی غریبه زمانی به بهانه‌ای به خانه شان آمده بودند و درخواست کرده بودند تا جسد دخترشان را برای عروسی خاصی که به عروس ارواح مشهور است به آن‌ها بفروشند، اما آن‌ها این پیشنهاد را رد کردند و قبول نکردند تا جسد دخترشان را بفروشند. مقامات محلی هم اکنون در حال تحقیق درباره این پرونده هستند این در حالی است که پرونده‌های مشابه بسیار است و مقامات چین در ماه اوت سال ۲۰۰۶ معاملات جسد را غیرقانونی اعلام کرده بودند.

جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است و وب سایت‌ها به همین توضیحات مختصر بسنده کرده اند.

منبع:برنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ