Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با بیان اینکه مراسم اعطای این سری جهیزیه‌ها در روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: اعتبار هزینه شده برای  اهداء ۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ۴۲ میلیون تومان است.

الهی راد افزود: اجرای طرح‌های مشارکتی در کمک به محرومان روستای پیربز در قالب جهیزیه، ساخت مسکن و اشتغالزایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کمک بیش از ۹ میلیاردی حامیان به ایتام خراسان شمالی

او  همچنین اعزام ۸۰ مددجوی  روستای پیربز به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس را از دیگر همکاری‌های مشترک کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در ادامه به مشارکت خیریه وفاق سبز علوی در زمینه ساخت و بهره‌برداری از ۱۰ واحد مسکن مددجویی  اشاره و عنوان کرد: یک واحد مسکونی ساخته شده با حضور مسئولان این موسسه هم به بهره برداری رسید.

الهی راد به حضور گروه جهادی موسسه وفاق سبز علوی در روستای پیربز اشاره و اظهار کرد: این گروه جهادی در جهت تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن محرومان مورد تعهد در این منطقه حضور یافته اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون با همکاری این موسسه، ایجاد اشتغال و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی متناسب با پتانسیل‌های منطقه در بخش تولیدات دامی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا جهیزیه به نوعروسان ساخت مسکن روستای پیربز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد